• Caribe

VIHPS VIII

Hade värsta mardrömmen inatt, jag hade fått "ett" befruktat ägg och det skulle jag själv bära omkring på i en petriskål tills det var dags för insättning, det lilla embryot hade dessutom små vingar som en fluga och en dum kollega till mig lyfte på locket till petriskålen och så flög embryot iväg, jag försökte fånga det men det gick inte och sorgen var total...... vad sägs om den symboliken

• Caribe

Hej tjejer

Har sovit 4 timmar inatt började blöda igårkväll det kom först ut massor med levrat blod för att därför komma mörkt rött blod så det var definitivt en riktig blödning har haft mensvärk både igår och idag, även om blödningen upphört för tillfället?

Känner mig helt bedövad, har ju aldrig börjat blöda innan jag slutat med progestoron förut?

Sen skulle jag ju ha mitt ödesmättade möte på jobbet om min framtid idag 9.30 och har laddat som 17 oavsett hur jag mår... så kommer jag till jobbet och får höra att mötet är inställt och ev blir ngn gång nästa vecka så då fortsätter den orsäkerheten 

Fy vad jobbigt allt ska vara jämt!

• Caribe

Tack Malla försöker klamra mig fast vid hoppet att det inte varit så här på tidigare 5 försök och att kanske en blastocyst lossnat men att en får vara kvar?

• Caribe

Malla - ja jag fick två tillbaka, att det kom levrat brunt blod kan jag hantera utan att ge upp hoppet men när det kommer massa rött blod så känns det värre

Äter ju trombyl oxå som gör mig mer blödningsbenägen, lät bli tabletten imorse dock!

Hoppas dina älsklingar kryar på sig!

• Caribe

Eller så är det Crinone progestoron gel som håller tillbaka mensen sämre än vad progestoron vaggisarna gjorde, bytte ju till Crinone på det här försöket....

• Caribe

Det gick inte den här gången heller... 6 misslyckanden, det måste vara ngt väldigt hemskt i min kropp som inte tillåteter en graviditet

Har testat med CB digital extra känsligt test och det blev "icke gravid" Gråter

Tack för stödet! Kram

• Caribe

Tack för alla omtanke tjejer ni är så gulliga (kan knappt läsa alla gulliga ord för då kommer tårarna, sitter ju i öppet landskap...) det har varit en tuff helg vi får se hur vi orkar gå vidare? Ska träffa doktorn 2/10!

KRAM KRAM!!!

• Caribe

Jag skall in i mitt hemska möte om min framtid.. wish me luck....

Pööss Copy

Kram tjejer

• Caribe

Det verkar som jag oroat mig i onödan har blivit så tilltufsad av min nuvarande chef att självförtroendet fått sig ordentliga törnar! Har nu pratat med högsta chefen som var supergulligt och jag får ett helt annat jobb fortfarande inom administration men mera direkt business istället för ekonomi och jag får en NY CHEF en dansk chef som jag känner sen innan & som är super gullig, det blir mkt jobb och mkt nytt men oxå väldigt roligt och bra! GUD 10.000 tals tegelstenar faller från mig

Nu blir det firar lunch

• Caribe

Xena jag undrade just vad "plat" var för norrländsk specialite? pulsspinning och core minsann, det låter hurtigt värre! Jag skall oxå försöka komma igång med träningen nu igen! Jag hoppas att det snart är dags för er att hitta ert drömhus förstår att ni skulle vilja hinna med det innan bebis kommer

Maxie, Jam, Cah och Idis tack ni är så goa

Maskros du fejjar verkligen hemma, en braskamin låter ju supermysigt (och romantiskt) hur har du råd med allting

Malu - hoppas Stella snart kryar på sig, ska ni till Spanien snart eller läste jag fel?

Lilja tack för dina tummar, hur är dagsformen med dig?

Roligt att se copy här det var länge sen låter bra att du trivs på jobbet, hur går allt med nya kärleken?

Kram Kram

Svar på tråden VIHPS VIII