VIHPS VIII
Copy jag var synsk för en dag
Copy jag var synsk för en dag
Godmorgon tjejer
Maskros fick en känsla av att det inte gått så bra i helgen när du inte tittade in igår! Jag är så ledsen att höra att du och R ska gå skilda vägar
tycker du har haft nog av sorger nu och att det skall vara din tur att få koppla av och vara lycklig! Det enda jag kan känna är att det kanske är meningen att du skall träffa ngn som kan tänka sig barn i framtiden så att du inte behöver ge upp den drömmen helt utan får leva med hopp, det finns ju ändå chanser att lyckas själv när man är äldre samt även t.ex ÄD.
Det som är bra är ju att du verkar ha byggt upp ett bra kompisgäng och att du kommer ut en hel del med dansen! Det finns ngn som är rätt för dig därute, det verkar bara ta tid! Innan jag träffade P så hann jag oxå bli besviken och hjärtekrossad flertalet ggr! Stor bamsekram vännen!
Eloge till R iallafall och sättet att hantera uppbrottet det tyder på en fin kille!
Tickan: du nedreglerar så länge pga endometrios va? Hur många dagar har du sprutat nu, kan man hålla på och spruta hur länge som helst eller blir man tvungen att ge upp?
Kram Tjejer
Godmorgon tjejer
Jag kan bara hålla tummarna för er och era relationer tjejer! Maskros bara du vet vad du mår bra av! Sessan låter som om det äntligen gick upp ett ljus för F... håller med att avbryta ett IVF gör man inte bara sådär så då kanske han fattar att du är allvarlig, hoppas det och att det ordnar sig!
Vinkar till infan som är så busy
Jag var på mitt andra akupunktör besök igår och mår mkt bra av det faktiskt, det hjälper mkt för välbefinnandet!
Nu på lunchen skall jag bli blondin igen... spännande
Kram Kram
Lilja - ja jag gillar mörk och mystisk men jag tror min man har saknat "blondie"
Halloj
Måste tillbaka till frisören ikväll hon lyckades inte blonda mig speciellt mkt så jag blev inte nöjd men hoppas bli det efter ikväll!
Infan bra att du inte tänker för mkt kring barnverkstaden förrän det är dags, skall med spänning följa dig i nästa cykel!
copy håller med om akupunturen, ångrar att jag inte hittat detta innan
Ha en trevlig kväll tjejer!
Kram Kram
Nehejdu ingen bild blir det gick till frissan igen och blev blondare men inte riktigt blont så nu har jag ngn skum färg med alla möjliga slingor i håret... hmm tur att jag passar i de flesta färger! Men jag är långt ifrån nöjd och får hålla mig tills nästa gång jag gör slingor för att bli blond och då kan jag sätta in ett kort
Tur att man kan fokusera på så allvarliga problem som hårfärg så man slipper tänka på dom andra problemen
Skönt att det är fredag längtar att få ta helg!
Kram Kram
Lilja - nej precis, dom andra är ju inte i samma klass som detta problemet
Ska faktiskt träna på lunchen gick på pump för första gången i måndags på mer än 2 månader och det var VÄLDIGT jobbigt så jag hoppas att det skall vara lite mindre jobbigt idag
Ursch vad jobbigt maskros, dessvärre tror jag inte det fungerar att fortsätta hålla träffas när man "gjort slut" när en av parterna har starka känslor men inte den andra.. tror dessvärre att den känslomässiga bergodalbanan bara fortsätter då! Men inser att det är jättejobbigt! Hoppas du skall göra ngt trevligt i helgen så att du får hjälp att skingra tankarna? Kram vännen
Vill önska alla en riktigt trevlig helg
Bamsekram Caribe
Hejsan tjejer
Hur har helgen varit?
Igår var det så ljuvligt väder, gick en långpromenad och därefter bäddade jag ner mig i en solstol ute med en tjock filt och somnade som en stock, hade faktiskt fått fin färg när jag vaknade till liv det kan jag behöva för att matcha mitt blond röda hår
Hur har det gått för dig i helgen maskros? har tänkt på dig vännen!
Tickan du vet att jag håller tummarna för att du får några fina blåsor på G
Kram kram
Lilja, solsemester? vart skall du? blir avis innan jag ens hört vart ni ska
Instämmer med att helgen är på tok för kort, man hinner ju ingenting!