• Caribe

VIHPS VIII

cc - ja kroppen säger definitivt stopp mkt snabbare nu och baksmällorna tar ibland flera dgr att bli kvitt... men ngt som fascinerar mig är att man ändå inte lär sig? Jag vet inte hur många ggr som jag haft en sån hemsk baksmälla och sen lovat mig själv att aldrig mer och kom nu ihåg hur du känner dig nu...... en vecka senare är det helt glömt och man är redo igen, mkt konstigt?

• Caribe

Hej tjejer

Ja jämfört med maskros så ligger man ju totalt i lä.... men jag tog iallafall en promenad till jobbet imorse i morgonsolen och det var mysigt!

Det är jättefint väder i Sthlm idag så jag skall ut på lunchen och shoppa lite tänkte jag, GinaTricot har jättefina koftor som jag skall spana in!

Kram Kram

• Caribe

Xena ja jag är oemottaglig när det gäller min akupunktör, har via en annan tråd fått höra att hon lyckats få en tjej gravid på 8 behandlingsggr efter 7 insem, 4 ivf så jag lyder henne blint och kokar min kronfågelbuljongsoppa, kokar örter etc

Koftan jag ville ha på GinaT var slut men hittade en svartgrå trikåkjol som sitter åt i midjan och sen klockar ut, fin

Frissa fotona dröjer just nu är jag ju blond/rödhårig, inte planerat... hyfsat snyggt men inte nöjd.... ska faktiskt se om jag kan få lägga i lite fler blonda slingor innan jag drar till Åbo för besiktning

• Caribe

Proppens nej det är det inte, det är en på söder jag går hos!

• Caribe

Sessan jag blir oxå så glad skönt att få läsa att du äntligen mår som du förtjänar nämligen att du är lycklig, det är du värd gumman!

CC ja partyprinsessa är en tung titel men jag tror du kan leva upp till den

• Caribe

Hej tjejer

Mulet stockholm och helgen skall bjuda på regn och rusk det blir till att mysa framför tv:n i helgen! kanske en bastu eller en brasa om det blir riktigt ruskigt!

Motionerade inte igår och framförallt gjorde jag inga flygturer som maskros men jag är trött idag iallafall, är alltid trött på fredagar! Skall dock köra pump på lunchen...

Kom ihåg att ställa tillbaka klockorna på söndag

Hoppas alla får en trevlig helg!

• Caribe

Maskros - ja vi är lyckliga nog att ha bastu, öppen spis och ett djupt badkar för 2 vi har hoppats på ett av dom när vi letade hus men vi hade tur

Hoppas söndagen känns så där lång som den brukar göra när man får en timme extra

Ja träning på lunchen är toppen!

• Caribe

Yapp jag har bastu och jag älskar att basta så jag kanske har lite finska gener i mig sen förr? Who knows? min pappa är ju adopterad så det är fullt möjligt

Låter bra att det stod bra till med generna Malu hoppas du hade ett trevligt besök med släkten

• Caribe

Ja bastun är i huset för att förtydliga

• Caribe

Malu är förvånad över hur många som har bastu och som gör om den till förråd?? Vet flera och jag kan inte förstå det? Finns det ngt mysigare efter en kall dag och en långpromenad och sen sätta sig i bastun med en kall öl, tror inte det

Kollade artikeln i SvD

Ja du Malu om du kunde se min nyttiga kost och sen hur hårt jag motionerar så skulle du bli så svettig att dina fötter blev vama

Svar på tråden VIHPS VIII