• Majsan70

Efter missfall, hur snabbt fick ni tid hos mvc/gyn för koll att allt kommit ut?

Jag blev förd till KK i ambulans och skrapades akut samma morgon. Efter det fick jag ingen annan tid till varken KK eller annan gyn.

• Majsan70

Anonym (LillaJag!) skrev 2008-08-16 22:50:30 följande:

Jasså okej... hade du jätteont och så eller?Jag hade väldigt stark mensvärk i torsdags och i går fredag... Skulle ha ringt igår, men de hade bara telefon tid till 10:45, så jag får ringa på måndag ist.
    Jag hade fruktansvärda smärtor. Går inte ens att jämföra med en förlossning och därav att jag blev hämtad med ambulans. Dessutom forsade det blod så jag fick ligga i ryggläge för att inte blöda alltför mycket.

Hoppas att du blir bättre! Det är ju en tråkig sak att råka ut för.
  • Majsan70

Anonym (LillaJag!) skrev 2008-08-16 22:54:52 följande:

Okej, det lät mindre skoj... Jag ångrar nästan att jag inte ringde i torsdags när jag började blöda och hade väldigt ont. Men ja, man är ju lätt efterklok!
    Så är det ju ibland. Man är inte alltid så skärpt. Fast ofta så gör de ju inget ändå vad jag har förstått?
Svar på tråden Efter missfall, hur snabbt fick ni tid hos mvc/gyn för koll att allt kommit ut?