Inlägg från: MartinaJ |Visa alla inlägg
  • MartinaJ

Gravid-Mode-Tips!?

Hur ska man egentligen klä sig för att vara snygg när inga kläder Sitter som det ska?
    Är såå trött på att se ut som ett tält/som att kläderna korvar sig /trött på mammakläder om kostar skjortan och ändå sitter som en påse..

Vill ha era bästa "känna sig snygg -tips" som framhäver magen lite lagom mycket

Själv vill jag försöka använda kläder som inte är mamma-tråkiga, gillar tights+tunika men det är oxå svårt att få till snyggt (tältvarning)

Såå -hur gör du? :)

• Svar på tråden Gravid-Mode-Tips!?
  • MartinaJ

Ja smink och sånt känns viktigt -man vill ju inte se mer sliten ut än man redan gör ;)

Har köpt mig ett par snygga stövlar med lagom klack som passar perfekt till allt -vardag som fest.

• MartinaJ

Finns ju även med lite lagom klack ;)

Håller med dig riotflickan - helylle och präktig -det är det man vill undvika tillsammans med sliten/tjock/mm.

Viktigt att plaggen inte blir föör tajta -så lagom snyggt om magen står ut fram och rumpan står ut bak..

• MartinaJ

OK: Om ni har på er tights och tunika (rak modell) känns som om det saknas ett skärp -men var? Över eller Under magen?

Tips, just idag känner jag mig snygg i gina tricots "tunika" med uppknäppta ärmar. Mörkt lila o svarta leggings till =)

Svar på tråden Gravid-Mode-Tips!?