• Anonym

Drogtesta min pojkvän, gratis?

Jag tror att vårdcentralen kan göra drogtester, eller någon beroendemottagning. På den här sidan hittar du kontaktuppgifter till sjukvårdsupplysningen runt om i landet. Ring till den närmast dig, de bör kunna hjälpa: www.sos112.info/sjukvardsupplysning/

Jag har faktiskt aldrig sett hashkakor, men det skulle ju kunna vara det du har hittat.

• Anonym

Hasch är knappast ofarligt

• Anonym
    Anonym (enough) skrev 2008-08-18 09:40:51 följande:
    Jag ska tvinga min pojkvän göra drogtest. Alltså, ska han fortsätta leva med mig ska han göra ett drogtest, idag. Vars kan man göra ett sådant test? Kostar det något? Vad händer när man tagit det? Blir de man testar hos anmälningsskyldiga till polisen, länsstyrelsen osv? Någon med erfarenhet om det här får gärna svara!
    Det kostar mkt pengar att drog testa nån så det kan du inte bara gå och göra nånstans bara för att du vill....
  • Anonym
    tea1982 skrev 2008-08-18 11:53:20 följande:
    Gör det??
    jajamen.... jag blev anklagad en gång att gå på droger....Soc ville att jag skulle göra drogtest men jag fick inte för det pga av att det kostade för mkt pengar enligt sjukvården....Och dom hade inget som sa att jag gick på droger...+ att jag va villig att gå med på att testa mig...
    Så det va många onödiga tusen lappar tyckte dom....
  • Anonym
    Anonym (enough) skrev 2008-08-18 12:04:04 följande:
    Anonym skrev 2008-08-18 11:44:16 följande: Nu har jag ringt vårdcentralen, där sa det att det kostar som ett läkarbesök. Alltså 150 kr. På soc kan man också få göra ett om man haft med narkotika att göra tidigare antingen via dem eller polisen. På öppenvården ville dom ha 500 kr, lite saftigare då.Jag vet inte vad din ekonomi säger, men jag går på socbidrag och 150 kr kan jag gott avvara för att få veta vad han eg håller på med...

konstigt....150 kr det va billigt...då har dom ändrat reglerna...förut skulle det kosta flera tusen...

Men skönt att det va så billigt,..

• Anonym

mest troligt ett maja blad

Agitator skrev 2008-08-18 18:19:59 följande:
    Anonym (enough) skrev 2008-08-18 10:10:03 följande:Hur ser en ?haschplanta? ut?
Svar på tråden Drogtesta min pojkvän, gratis?