Inlägg från: Humlemamma |Visa alla inlägg
  • Humlemamma

Hur många katter är ok i lägenhet?

Majsan70 skrev 2008-08-18 21:00:01 följande:
    Man brukar räkna på ett rum per katt inkluderat kök, badrum och balkong. Naturligtvis skall man ha god hygien och gärna bygga på höjden. Sen får man ha i åtanke att inte alla katter trivs i grupp.Själv har vi 4 Birmor och en hund i vår 4 rummare. Två lådor som rensas varje dag och har gott om sand inuti. Balkongen är innätad och vi dammsuger varje dag. Allt för att både människor o djur skall trivas.
    oh se där, då behöver jag ej ha dåligt samvete, med en 4:a o tre katter o en hund då. Har två kattlådor som rengörs varje dag o flera olika matskålar osv. Skönt de =)
    **Alexander 061222 Mitt allt!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!**
  • Humlemamma
    Havanna82 skrev 2008-08-19 11:11:30 följande:
    Ska väl även tillägga att våra katter löser minimalt med hår också, så något sådant behöver vi inte bry oss om:)
    ne de gör inte mina heller, men hunden, han fäller för allihop! =P
  • Humlemamma
    SeTa skrev 2008-08-19 20:58:50 följande:
    Tyvär kan jag inte läsa länken. Jag kan inte öppna pdf-filer..Men tack ändå.Att lådorna inte tömms, det vet jag ju av erfarenhet. Men det måste nog finnas mer att ta på. Kan komunen ha någon typ av djurskydd som kan göra hembesök om man anar att djur far illa?
    Du kan väl ringa va de nu heter, djurskyddsinspektör eller nåt?? de kan då göra ett hembesök på de aktuella stället o se hur de ser ut..
Svar på tråden Hur många katter är ok i lägenhet?