• Anonym (för ung?)

    Hjälp! Han är 22 år äldre!!!

    Jag vet inte vad jag ska ta mig till..
    Är upp över förälskad i en kille som är 46, själv är jag 24. Är det någon som har erfarenhet av en så stor åldersskillnad i ett förhållande?

  • Svar på tråden Hjälp! Han är 22 år äldre!!!
  • Anonym

    är tillsammans med en kille som är 45, jag är 23 =) funkar hur bra som helst. än så länge =) peppar peppar..

  • studentbruttan29

    ingen fara, du är 24 år. dvs vuxen kvinna. Hoppas ni får det myyysigt!

  • Anonym

    Jag är tillsammans med en som är 18 år äldre. Vi har varit tilsammans lite över 2 år nu Har ett barn tillsammans på 2 år.Jag är 22, han 40.

  • Anonym (1)

    Mina barns pappa är 20 år äldre än mej!
    Men tyvär så har jag alltid haft problem med åldersskillnaden, men inte pga att vad andra ska säga, utan för att jag tycker att det känns konstigt på något sätt!
    Vi har levt i hop i 6 år nu!

    Men känns det bra för Dej, så är det absolut inget fel..

  • Karoon

    20 år skiljer det mellan mig och min. Har sedan 17-års ålder alltid haft en tendens att falla för äldre män, ibland 3 års åldersskillnad, en gång 14, en annan 28...

    Ja, det går alldeles utmärkt! Sen är det ju fler faktorer som spelar in utöver åldern. Sånt lär man emellertid upptäcka med tiden.

    Några fördomar stöter inte jag på nåt speciellt. Å andra sidan har jag inte så många vänner heller, inte heller nån stor släkt som lägger sig i. Mina närmaste är nog härdade vid det här laget.

  • Anonym (för ung?)

    Okej, vad skönt att höra att det går så bra för så många av er!

    Min mamma är ju 46 år, pappa 50 och han 44... Känns lite konstigt. Men han ser inte ut att vara en dag äldre än 35, så några konstiga reaktioner från främlingar har det inte blivit ännu.

    Han har ju dock redan 3 barn med sin exfru, den älsta 22.. och det är ju lite problematiskt. Hon är rätt hatisk mot mig. Dessutom är det frågan om genensamma barn.. Men det får man väl ta senare.

  • Stålmamma

    min man är 16år äldre än mig jag är 22 och han är 38 vi är gifa och väntar fårt 2a gemensamma barn.. funkar hur bra som helst absolut ingen skildnad på om han skulle ha vart 25

  • tankar

    Jag är gift med min man som är 22 år äldre än mig, vi har 2 gemensamma barn och han har 2 döttrar sen tidigare den äldsta är 17.
    Allt funkar jätte bra!Trivs otroligt bra och skulle aldrig byta ut honom mot någon yngre!!
    Vi har inte heller några problem med hans barn.

    Det tar kanske lite tid för din killes dotter att vänja sig!

  • Anonym (spektakulärt)
    Karoon skrev 2008-08-18 19:20:54 följande:

    Några fördomar stöter inte jag på nåt speciellt. 


    förbluffande 
  • Anonym (Draken är far till alla barnen)
    studentbruttan29 skrev 2008-08-18 19:14:38 följande:

    ingen fara, du är 24 år. dvs vuxen kvinna. Hoppas ni får det myyysigt!


    Beror på vem man frågar.
Svar på tråden Hjälp! Han är 22 år äldre!!!