• Gummsan85

Någon som vill bli min vän??

hej, känner att jag skulle vilja ha fler vänner.. vill ha vänner som man kan träffa å ta en fika med eller bara ha för att prata ut utan att den andra ska dömma en.. en vän man kan ha i vått och tort å som alltid finns där, sj ställer jag alltid upp för en god vän om jag bara har möjligheten men gör alltid mitt bästa och försöker.

någon mer som vill ha fler vänner? gärna i sthlm eller närliggande så man kan träffas :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-19 20:16
    Hej alla! tänkte kolla med er vad ni skulle tycka om att ordna en träff om nån vecka kanske?? när vi lärt känna varandra lite bättre :) va tror ni om det?? skulle vara en kul grej å så får man juh träffa alla nya man lärt känna å pratat med ett tag :D

tänkte då fört kolla om det verkar vara något som skulle intressera er alla å sen kan man juh diskutera lite mer om vad vi kan tänkas göra å så :D

• Svar på tråden Någon som vill bli min vän??
  • Gummsan85

tina1986: ja jag håller med dig :) tycker de e så tomt i min vardag nu innan bebis har kommit så man vill juh lära känna lite nya människor :)

• UngMor

sant, samma här, har ju även flyttat 50 mil..:(

är det nån som ska döpa/har döpt sitt barn? kan behöva tips...:)

• Naijna

Hej, har 2 stycken tjejer. 2,4 och 4 månader.
    Har precis flyttat tillbaka till Bålsta så jag är lite mellan Uppsala och sthlm :)

Ung mor: Jag ska snart döpa min andra :)

• vintertjej

va kul att det börjar bli några! om vi ska träddas och så så kan jag inte tisdagar (kväll) men jag kan typ alltid dagtid, helgerna är det lite olika med.

• Naijna
    Gummsan85 skrev 2008-08-20 10:53:44 följande:
    Naijna: välkommen :) ja bålsta känner man till en hel del :)
    ok, brukar du vara här? Va faktiskt till uppsala igår, inte så farligt långt.
  • enny signatur
    Gummsan85 skrev 2008-08-19 12:40:11 följande:
    Wickz: ok ja de e juh inte alls så långt.. tar väl ca 30 min max här ifrån till uppsala :) sambons mamma jobbar på akis :Dmed graviditeten går det bara bra :) mådde extremt dåligt i början bara men sen har det flytit på bra :) jadu hur dom reagerade :) alla i min omgivning blev glada men min farmor (som är som min mamma) ville inte riktit glädjas förrns jag gått lite längre, hon var orolig att de inte skulle gå bra hela vägen men ringer varje dag idag å kollar hur läget är :)sambons mamma har vi kallat farmor en längre tid å vågade inte riktigt berätta då vi inte vart tillsammans särskillt länge då jag blev gravid (ca 4 mån) men så satt vi å pratade med henne i hemluren å hade högtalaren på å då frågade jag vad hon skulle säga om det var sant att hon skulle bli farmor å när hon sa att ho n inte skulle bli arg fick hon veta :) tog ett tag för henne att smälta men i övrigt så blev hon glad.. lite för glad kan jag tycka då hon e väldigt "på" hela tiden men de löser sig :) alla andra blev glada för vår skull eftersom vi hade planerat den lilla å så :)hur var det för dig/er??
    Vad jobbar hon med där?

Låter som att ni fick en ganska trevlig reaktion
    Med det här barnet så visste all apå makens sida att det började bli dags, de har undrat sedan dottern föddes när nästa kommer och vi har velat ha en till hela tiden. Nu hade vi dock slutat hoppats och planerna hade ändrats så nu skapar det snarare bekymmer, men men.
    Alla vänner har blivit jätte glada som fått veta. Sen är det bara mina föräldrar, de är svårtolkade. De sa grattis om man formulerar det så, men jag vet inte hur glada de är. Mamma lär iofs glad, men... ähh svårt att säga.
    Vi undviker nog ämnet ett tag till med min sida, det blir bara diskutioner om allt annars
  • enny signatur
    Alecram skrev 2008-08-19 13:11:14 följande:
    Hallå där!tänkte haka på här lite fint så där om det tillåts.. :) Jag heter Sofi och jag bor i uppsala jag har två små rackare och har varit hemma alldeles för länge... he he Allt bra med er?
    en uppsala bo *vinkar till*
  • tina1986

Jaa visst. Jag kan förstå det, när alla kompisar jobbar också.
    Vi kanske ska ta och bestämma något datum snart så att vi alla kan ses.

UngMor: Jag ska döpa mitt barn den 5:e Oktober och tänkte ha ett prinsess tema :)

• Gummsan85
    Naijna skrev 2008-08-20 14:03:41 följande:
    ok, brukar du vara här? Va faktiskt till uppsala igår, inte så farligt långt.
    var där väldigt ofta förut.. hade en väldigt god vän där men hon blev som hon blev så det slutade med att vi bröt kontakten :(
    enny signatur skrev 2008-08-20 16:35:54 följande:
    Vad jobbar hon med där?Låter som att ni fick en ganska trevlig reaktion Med det här barnet så visste all apå makens sida att det började bli dags, de har undrat sedan dottern föddes när nästa kommer och vi har velat ha en till hela tiden. Nu hade vi dock slutat hoppats och planerna hade ändrats så nu skapar det snarare bekymmer, men men.Alla vänner har blivit jätte glada som fått veta. Sen är det bara mina föräldrar, de är svårtolkade. De sa grattis om man formulerar det så, men jag vet inte hur glada de är. Mamma lär iofs glad, men... ähh svårt att säga.Vi undviker nog ämnet ett tag till med min sida, det blir bara diskutioner om allt annars
    hon jobbar som röntgenbiträde eller vad de nu heter :) ok jobbigt att de bara ska bli en massa diskutioner :( jag e glad att våra nära å kära tog de så bra som dom gjorde :) känns jätte bra.. har fått ganska mycket stöd å så :) har flera bekanta/vänner som e gravida nu samtidigt åxå som man bollat lite ideer å så med :)
    tina1986 skrev 2008-08-20 18:40:05 följande:
    Jaa visst. Jag kan förstå det, när alla kompisar jobbar också.Vi kanske ska ta och bestämma något datum snart så att vi alla kan ses. UngMor: Jag ska döpa mitt barn den 5:e Oktober och tänkte ha ett prinsess tema :)
    ok datum.. tyckar alla att de känns bra å träffas så här snabbt inpå?? tänkte, ni vill inte prata lite mer innan vi bestämmer ett datum?? lära känna varandra lite bättre? om det känns bra för alla så tycker jag vi kör på :D
Svar på tråden Någon som vill bli min vän??