• Gummsan85

Någon som vill bli min vän??

hej, känner att jag skulle vilja ha fler vänner.. vill ha vänner som man kan träffa å ta en fika med eller bara ha för att prata ut utan att den andra ska dömma en.. en vän man kan ha i vått och tort å som alltid finns där, sj ställer jag alltid upp för en god vän om jag bara har möjligheten men gör alltid mitt bästa och försöker.

någon mer som vill ha fler vänner? gärna i sthlm eller närliggande så man kan träffas :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-19 20:16
    Hej alla! tänkte kolla med er vad ni skulle tycka om att ordna en träff om nån vecka kanske?? när vi lärt känna varandra lite bättre :) va tror ni om det?? skulle vara en kul grej å så får man juh träffa alla nya man lärt känna å pratat med ett tag :D

tänkte då fört kolla om det verkar vara något som skulle intressera er alla å sen kan man juh diskutera lite mer om vad vi kan tänkas göra å så :D

• Svar på tråden Någon som vill bli min vän??
  • grodanboll85

lite svårt för en annan å åka till sthlm för bara några timmar om jag hade bott närmare hade de gått super bra

• Gummsan85
    grodanboll85 skrev 2008-08-20 19:21:05 följande:
    lite svårt för en annan å åka till sthlm för bara några timmar om jag hade bott närmare hade de gått super bra
    kan förstå det.. tänkte att man ev. kunde göra något under kanske 2 dagar eller så så att ni som inte bor i sthlm eller vart vi nu hamnar slipper åka för bara några timmar. kanske träffas på eftermiddagen å stannar till eftermiddagen dagen efter, vad tror ni om det??
  • 160908

Hej. Tänkte att man kanske kunde hoppa in här :) Går bara hemma och väntar nu, är sjukskriven så har inte mycket för mig om dagarna, har fixat det mesta hemma så nu är det bara att vänta. Många av dom gamla vännerna har försvunnit då dom inte riktigt kunde acceptera att jag var gravid.

• Gummsan85

160908: självklart e du välkommen :)  ja de e lätt hänt när man blir gravid å inte ens vänner :( går åxå bara hemma men är beräknad imorrn så får se vad som händer :)

• grodanboll85
    Gummsan85 skrev 2008-08-20 19:27:18 följande:
    kan förstå det.. tänkte att man ev. kunde göra något under kanske 2 dagar eller så så att ni som inte bor i sthlm eller vart vi nu hamnar slipper åka för bara några timmar. kanske träffas på eftermiddagen å stannar till eftermiddagen dagen efter, vad tror ni om det??
    ja man kanske kan planera något sådant framöver iaf
  • 160908
    Svar på #44
    Jo känns lite tråkigt bara, men man träffar ju nya människor som är i samma situation som en själv. Får hoppas att hon tittar ut snart då, håller tummarna :)
  • Gummsan85
    grodanboll85 skrev 2008-08-20 20:10:52 följande:
    ja man kanske kan planera något sådant framöver iaf
    ja kanske :) får väl se hur det slutar :)
    160908 skrev 2008-08-20 20:19:14 följande:
    Svar på #44Jo känns lite tråkigt bara, men man träffar ju nya människor som är i samma situation som en själv. Får hoppas att hon tittar ut snart då, håller tummarna :)
    jo absolut, men man hittar alltid nya vänner och dom som går när man blir gravid anser jag inte vara en riktig vän tyvärr.. ja hoppas kan man juh alltid göra sen får man se hur det blir :)
  • enny signatur
    Gummsan85 skrev 2008-08-20 19:08:00 följande:
    hon jobbar som röntgenbiträde eller vad de nu heter :) ok jobbigt att de bara ska bli en massa diskutioner :( jag e glad att våra nära å kära tog de så bra som dom gjorde :) känns jätte bra.. har fått ganska mycket stöd å så :) har flera bekanta/vänner som e gravida nu samtidigt åxå som man bollat lite ideer å så med :)

ok datum.. tyckar alla att de känns bra å träffas så här snabbt inpå?? tänkte, ni vill inte prata lite mer innan vi bestämmer ett datum?? lära känna varandra lite bättre? om det känns bra för alla så tycker jag vi kör på :D
    Låter trevligt
    Sist var jag med i någon fika grupp i uppsala, kul att träffa folk och så, men iderna har nog mest bollats med nät bekanta eller släkten :)
    Men visst kan det vara trevligt att prata av sig.
    Jag har egentligen massa funderingar till nästa barn, men det tror jag är smartast att ta med ks eller liknade. men då måste man ju ringa (och det kan man ju ta imorgon...)

Jag pratar gärna på nätet, vill någon ses så fine, är iofs lite halv restrektiv med att åka om ajg inte tror det ger något. så jag tar nog hellre en halv dag med er och en halv med folk jag känner. Dottern kommer int elåta mig sitta och prata i grupp så egentligen är gruppträffar, nja inte något för mig.
  • Alecram
    Svar på #38
    enny signatur skrev 2008-08-20 18:15:47 följande:
    en uppsala bo *vinkar till*
    Jippie! ha ha ha
  • Alecram

Wicks: såg att du bodde i gränby...vart i gränby?
    själv hamnade jag i gottsunda...fint område men trist på allt skit... fast åandra sidan är det väl lika mycket skit överallt bara det att det är så fruktansvärt övervakat här..i övrigt trivs jag bra och bor billigt... :)

Svar på tråden Någon som vill bli min vän??