Roliga och bra Pc spel till 3-4 åring. Tips tack.
Försöker hitta roliga Pc spel till William men behöver lite tips på bra sådana. Vill ju inte köpa hem spel som bara är skit och för svåra, så jag tar gärna emot tips på bra spel till en 3 åring.
Försöker hitta roliga Pc spel till William men behöver lite tips på bra sådana. Vill ju inte köpa hem spel som bara är skit och för svåra, så jag tar gärna emot tips på bra spel till en 3 åring.
Mina barn har alltid älskat Kalle Kunskap, dom finns till olikja åldrar och jag tror att dom börjar ganska tidigt, står ju på utsidan vilken ålder det passar till.
Håller med Kalle Kunskap är SUPER! Vår son satt och pysslade med det sen när han var 4-5 någon gång kunde han alla bokstäverna, de lär sig leka fram kunskaper, super bra! Både bokstäver, siffror och att räkna, rekommenderar det varmt!
Myror i Brallan är en annan favorit vår son haft, där lär man sig om djur och natur på ett kul sätt!
Pettson och Findus var med kul (fast kanske inte lika mycket lärande i det, men lite)
Vår plutta fick Rut & Knut i 4 års-present och hon älskar det. Hon gillar också 5 myror är fler än 4 elefanter, men inte lika mycket som Rut & Knut.
Pettson och Findus spelen är super kul. Speciellt mucklornas värld.
Alfons, Björne och Mamma Mu är också poppis här hemma.
Alla Gammafons spel vi provar har varit väldigt roliga.
Vi brukar låna spel på biblioteket. Då kan man testa lite och sen köpa om det är ett bra spel!
Dora tycker min 4-åring om!
förgätmigejen- är Dora svårt, har en snart tre åring hemma som älskar data spel men som inte riktigt förstår hur musen ska användas. kan hon förstå spelet om jag spelar med henne eller är det alldeles för svårt. har beställt Dora ett dansäventyr. den som kommer ut nu i september.
ursäkta att jag lånar tråden. men när lär sig barn att spela spel och hur börjar man. jsut nu spelar jag och hanna pekar vad jag ska göra. så gör jag åt henne.
Rut o knut är oslagbart bäst tycker både vi o dottern. Karlsson på taket o pippi känns tramsiga o har så få moment. kalle kunskap känns hyfsat, fem myror-spelen är rätt bra. knut o rut spelet slår allt vi provat o känns meningsfullt, lär ut begrepp, bokstäver, siffror osv osv. Jag efterlyser fler tips på spel av liknande sort?