• Mamalicious

Pergotime behandling

Hej flickor! Får man smita in här och sällskapa sig lite? Jag har precis tagit mina sista pergopiller idag, är på dag 9 alltså Ska på vul på måndag, ska bli jättespännande och se om det gett nått resultat! I sånna fall har jag äl runt 24-25:e, hoppas hoppas! Ser att det är flera som gå och väntar på att få testa, jisses vad spännande! Jag håller tummarna!

• Mamalicious

Hej igen och tack för välkomnandena!
    Totta- Mama går bra, det är vad jag är van vid både här och hemma
    Ja vist jag lägger till mig på listan:
    BIM
    lerumstessan: 1:a kuren pergo = ingen bäbis, ska tillbaka för fler prover på mig + min gubbe i oktober
    Totta75: Mens 28/8 Pergo 30/8-3/9 Äl runt 10-11/9 BIM runt 25-26/9
    iida84: Mens 3/9 Pergo 7-11/9 Äl runt 17-19/9 BIM runt 3/10
    Mamalicious: Mens 11/9, Pergo dubbelkur, Äl runt 23-25/9, BIM runt 8-10/9

Mens, bättre lycka nästa månad
    Millan69: Mens:19/9 (1:a kuren avklarad, 2:a pergo 23/9 BIM ??/10)

Gravida

• Mamalicious

Jag äter dubbeldos eftersom enkel inte gav något resultat på mig .. ska på vul imorgon för att se om det fungerat med dubbelkur! Spännande!

• Mamalicious

Hej flickor! Tack vad snälla ni är som tänkt på mig

Det gick riktigt bra hos doktorn! Blev nervös först, hon kollade min högra äggstock till en början, och där hade jag bara massor av omogna blåsor.. trodde för en stund att den dubblakuren inte hade gett resultat den heller. Men sen så kollade hon den högra och där fanns det en äggblåsa som var 15 mm stor, vilket hon tyckte var bra för att vara på dag 12! Jag ska börja ägglossningstesta från och med imorgon, sen blir det åka av Så hon tippade på äl innan fredag! Perfekt eftersom jag åker ifrån gubben till Paris på söndag, hade ju varit typiskt om jag hade äl:at då!

• Mamalicious

Nej men vad roligt!! Grattis grattis! Jag kan oxå ställa upp på att göra dig sällis

• Mamalicious

Åh ingen äl stegring idag heller.. Läkaren som trodde att jag skulle äl:a innan helgen. Nu börjar jag känna mig stressad.. Tänk om jag får äl när jag är i paris! (åker på söndag-onsdag) Aja det är ett tag kvar, men det känns jäkligt nervöst nu. Kom igen äl!!

• Mamalicious

Jahaaa oj det hade jag ingen aning om! Jag har ju testat på morgonen! Får prova och testa senare idag då, tack!

• Mamalicious

Totta: Tack nu lugnade du mig ordentligt! Vad skönt och höra att det kan komma sådär plötsligt, jag trodde nog att det skulle bli starkare och starkare eller så.. och eftersom jag inte sett nån stegring överhuvudtaget så blev jag orolig. Nu känns det mycket bättre Och om det blir för mig som för dig, med äl:en, så har jag ju som sagt några dar på mig till! Tack för hjälpen och tummhållningen!

• Mamalicious

Hej hopp i tråden!
    Jag vet inte än om jag har äl, för klantiga jag glömde ju att testa när jag kom hem idag! Typiskt när jag hållt mig så länge, nu är det bara att vänta i 4 timmar till.. Fast jag tror faktiskt att det är äl på g, för jag tyckte mig se lite äl flytningar, hoppas hoppas!

iida - jag tog två pergokurer förra hösten, vilka inte fungerade på mig. Vi bestämde oss för att skjuta lite på bäbisgörandet och jag slutade då med pergo. Månaden efter fick jag inte mens, utan det var tillbaka till vanligt direkt, dvs mens nån gång ibland..

• Mamalicious

Tjoo svagt stegringsutslag på testet ikväll!! Nu är det på gång!

Svar på tråden Pergotime behandling