• iida84

Pergotime behandling

Nu ska jag genomgå min första pergotime behandling med min pojkvän :) jag hoppas verkligen de ska funka..
    Någon mer än mej som ska göra det denna månaden?
    vore kul och få komma i kontakt med andra kvinnor som ska genomgå denna behandling.

vad är eg chansen för flerfödsel? har hört både 1/10 och 1/100..

• Svar på tråden Pergotime behandling
  • lerumstessan

Jag håller också på med min första kur. Tog tablett nr 3 idag så Äl borde bli någon gång runt 1 sep. När tog du din kur?

• iida84

jag började min kur med gestapuran så jag borde börja äta mina pergotime om ungefär 15 dar :)

• lerumstessan

Vad har du för "problem" om man nu kan kalla det så? Jag har PCO så mitt problem är att jag sällan ägglossar eller har mens. Därför fick jag provera för att starta en blödning och äter nu pergotime from mensens 5:e dag. Så nu har jag endast två pergopiller kvar! *håller alla tummar som finns*

• iida84

jag håller alla tummar jag har :)
    jag har oxå PCO och har därför blivit beviljad pergotime för att få ägglossning.
    jag har min ägglosning ca 3 ggr per år och då märker jag knappt av den.

• Millan69

Jag har pco, o ska oxå börja min första pergobehandling imorgon..
    Det ska bli spännande.
    Vi får följas åt =)

Kram
    millan

• iida84

det tycker jag verkligen :)
    är de någon här spm vet hur många dar de tar ungefär inna man får sin mens efter avslutad gestapuran kur?

• lerumstessan

Har inte tagit gestapuran själv men efter provera skulle det ta 2-3 dagar. Jag fick dock min mens 2 dagar innan avslutad kur så jag hann inte äta alla tabletterna!

• Millan69

inte en aning, har inte ätit såna tabletter alls.

Millan

• iida84

okej.
    jag undrar hur lång tid det kommer att ta :) jag skulle fått provera, emn han skrev ut gestapuran ändå :S men de funkar ypperligt på mej iof :)

Svar på tråden Pergotime behandling