• afrodite

Pergotime behandling

Åå vad bra jag hittade denna tråden...jag är precis i samma sits...har ni haft mycket känningar av pregotime? När hade ni känningar? hur känns det om man har fått cystor, jag har stickningar i ÄL eller hugg liksom känns inte alls bra... har bara tagit en enkeldos och har BIm och 4 dagar.

• afrodite

Bra tips Millan att inte berätta när man har ÄL...skall nog testa detta....fast han kan nog räkna ut...hihi

• afrodite

Jag är rädd att det är cystor.. känner mig inte gravid...ont i brösten har jag ofta innan mens men inte i närheten av nu...men har man tagit pergo och fått förstärkt ÄL borde ju "äggresan"med vara förstärkt kanske...

• afrodite

Jag har ganska mycket molvärk och alla möjliga grejor innan mens alltid, denna gången känns allt bara mer ont.....gud vad många symtom på graviditet jag haft, men det har aldrig varit något och då har jag blivit sååå ledsen....så jag vill aldrig mer hoppas och inte denna gång heller egentligen är det inga nya symtom de är bara mycket starkare....så tyvärr, men gulligt av er....

• afrodite

mama: Hoppas det blir bra utan de där förbaskade strecken....kram...
    själv fick jag en hejdundrandes mens idag!! Jätte mycket mens ont!! pust...

• afrodite

Hoppas hoppas både för Ida och mama!!! Jag tog 3 e tabletten idag så snart skall det bli lite jigga jigga...Fast jag tror inte mycket på att dessa tabletterna egentligen kan hjälpa mig....vi skall på återbesök den 13 oktober hoppas de sätter oss i kö till IVF då....hur tänker ni kring detta? Hur lång tid tar det? när sätter de egentligen en i kö?

• afrodite

Vi har försökt 22 gr nu....jag har regelbunden mens, det är inget fel på oss, dessa tabletter är för att hålla hoppet uppe tror jag, de är väl till för få igång ägglossning egentligen...

• afrodite

Vet ni hur lång tid det tar innan man får IVF? när man är färdig utredd? och är oförklarligt barnlös?

• afrodite

varför fick du pergo utskrivet var det för att hjälpa ÄL?

• afrodite

Hej gossan! vad menas med att man är överstimulerad? hur känns det? kram

• afrodite

Jag har med haft ont av Äl, men betyder det överstimulering? Vad händer om man blir gravid när man är överstimulerad? Jag går inte på VUL eftersom jag hade normal mens innan.

Uch jag är ledsen idag för vi hade tid i morse hos doktorn och hoppades att vi skulle hamna i IVF kö nu...men han var sjuk och vi fick ny tid om 3 veckor...vi har gått på utredning i 10 månader...det är helt sjukt!!! inget händer , de gör fel, är sjuka, ställer in , låååång väntan...

• afrodite

Gossan: När skall ni sättas i IVF kö? Hur länge har du gjort utredning och vad har ni fått göra?
    känner mig rastlös!!!!!

Svar på tråden Pergotime behandling