• Totta75

Pergotime behandling

*dyker in i diskussionen* Jag åt Pergo(enkelkur)när vi försökt ett år utan resultat å det tog sig på första kuren,resultatet fyller nu 1 år om en vecka.. Jag hade egen äl så gott som varje månad med mina ägg var av lite "sämre"kvalitet så därför prövade vi med Pergo..å det gick ju vägen!

• Totta75

Ska väl tillägga att jag just avslutat min första pergkur för denhär gången i försöken att få ett syskon till killen.. Äl borde då inträffa nästa helg ungefär å sen blir det en lååång väntan till BIM..

• Totta75

Lycka till iida! Det värsta med detta pillerknaprande är ju att tiden känns så låååång innan man ätit alla 5 tabletter å så låååång innan äl sker för att inte tala om väntan på BIM....ooooh...

• Totta75

Hmm,det är väl lite olika men förra gången hade jag äl 9-10 dagar efter avslutad kur..(åt min kur på dag 3-7). Hade mens 7.12,knaprade piller 9-13.12,hade äl 22/23.12 å plussade 7.1.. Testade på nyårsafton men då var det - ännu..

• Totta75

Hej på er!
    Hur går det med äl för er alla?Flört Ska börja äl testa imårrn..gissar på äl runt fredag..om det blir nån äl..FundersamHoppas alla haft en skön helg!
    Kärleksbarn: Millan hade testat med äl stickor å fått fullt utslag,dvs hon hade starkt streck på stickan just då så hon lär ha kört på så d ryker,int sant Millan?

• Totta75

Jag har oxå köpt från testlagret.se denna gång å testade första äl stickan igår..svagt streck visades så äl borde vara på gång mot slutet av veckan då som jag gissade..så de funkar tydligen,trots att man läst en del negativ kritik om dom..Å billiga är de framför allt! SkrattandeÅ som Lerumstessan skrev så finns det flera sidor att beställa från som är förmånliga så det är att pröva sig fram vems tester man föredrar!GladLycka till!

• Totta75

Dessutom är det snabb leverans på dom,kommer inom ett par dar(vardagar)..

• Totta75

Helloj tjejjer!
    Vad tycker ni om att fixa en lista där det framgår när ni börjar knapra piller,när ni väntar ev äl å bim..vore lättare att följa med vem som har vad när..

Typ som följande:

Totta75: Mens 28.8 , Pergo 30.8-3.9 , Äl runt 12-13.9 , BIM runt 27-28.9

Sen kunde man lägga in sig i den ordningen att den som har bim först står överst..

Obs. Ändrar mitt äl datum när det har varit å jag vet exakt,detta e ungefärligt datum när den borde inträffa..

• Totta75

iida,jag lägger in dig på listan enligt dina beräkningar..kan ju dock hända att din cykel är längre än 28 dar Ifall du testar med äl test å får utslag så kan du ju ändra datumen då..

BIM
    lerumstessan: Mens 19/8, pergo 23-27/8, Äl runt 3 sep, BIM runt 19/9
    Totta75: Mens 28/8 , Pergo 30/8-3/9 , Äl runt 12-13/9 , BIM runt 27-28/9
    iida84: Mens 3/9 , Pergo 7-11/9 , Äl runt 19-21/9 , BIM runt 3/10

Mens, bättre lycka nästa månad

Gravida

• Totta75
    Halloj!
    La dig Millan efter Tessan(i datumordning)så e det lätt att se vem man ska heja på först.. Hoppas d e ok..

BIM
    lerumstessan:  Mens 19/8  Pergo 23-27/8   Äl runt 3/9        BIM runt 19/9
    Millan69:          Mens 22/8  Pergo 26-30/8   ÄL runt 5-7/9     BIM runt 19/9
    Totta75:           Mens 28/8  Pergo 30/8-3/9  Äl runt 12-13/9  BIM runt 27-28/9
    iida84:              Mens 3/9   Pergo 7-11/9     Äl runt 19-21/9  BIM runt 3/10

Mens, bättre lycka nästa månad

Gravida
Svar på tråden Pergotime behandling