• Mamalicious

Pergotime behandling

Hej hopp flickor!
    Hm nu blir jag lite konfunderad, jag har fortfarande samma utslag på stickan som igår, dvs ett streck som är svagare än det andra, inte mycket men helt klart svagare..ni vet det som betyder testa igen imorgn. Är inte det lite konstig att ha det i två dagar? Jag var säker på att jag skulle ha fullt utslag på stickan idag. Hm kan det vara så att jag är låghormonare, om det nu är möjligt? Jag kanske inte få mer utslag än så här.. Ajaa jag ska prova och testa senare igen.
    Vi sexade iaf igår iaf och ska sexa idag, och i morgon i försäkerhets skull På sönda kan det bli lite knepigt eftersom jag åker kl 5 på morgonen Men det borde väl räcka tycker jag! Om jag nu ens har äl det vill säga... :-0

afrodite: Jag har nog på sin höjd haft lite molandfe känsla i äggstockarna under tiden jag käkat pergo..Du är kanske gravid som sagt!

• Mamalicious

Nej hörrni nu är jag totalt förvirrad! Gjorde ett digitalt äl test nu, clearblue och vad tror ni det visar då? INGET! Nu fattar jag ingenting...

• Mamalicious
    iida84 skrev 2008-09-26 17:02:26 följande:
    mam hrm, de kan va nåt fel på testen? eller så kanske inet din kropp ger dej någon äl denna månaden?
    Troligast är väl tyvärr att det är mig det är fel på Förstår inte bara...
  • Mamalicious

Jag har testat på nytt nu, och idag anar jag bara det andra strecket..så det är svagare nu än vad det var igår och i förrgår. Det digitala ger fortfarande inget utslag, men det har jag ju aldrig lyckats få utslag på så.
    Så jag vet inte, kanske hade jag äl igår? Eller inte alls? Jag fick ju trots allt en liten stegring på de vanliga äl testen.. Pratade med en tjej igår som oxå käkat pergo, och hade heller aldrig lyckats få utslag på äl testen, men hon blev gravid ändå, så det kanske kan vara så att vissa inte utsöndrar tillräckligt mycket hormon för att kunna få utslag på stickan?
    Aja det visar sig om två veckor, mens eller inget alls..

Tack för att ni bryr er tjejer!

• Mamalicious

Nu är jag hemma från Paris igen! ÅH vad spännande med BIM!! Har du några känningar? Jag håller tummarna för dig!
    Totta vad lyxigt att inte känna nått! Sist jag var gravid svimmade jag och spydde om vartannat första 3 månaderna Så jag har en känsla av att jag kommer upptäcka det hyffsat tidigrt om det händer igen

Vet ni jag har en konstig stickande känsla i mensmagen idag, det började igår kväll. Det är en vecka sen äl om jag nu hade en sådan.. haha snacka om att jag känner mig löjlig, redan skengravid lixom!

• Mamalicious

Min tummar börjar domna bort!Så spännnade!

• Mamalicious

Hahaha typiskt att glömma! Jag fortsätter att hålla tummarna till 13!

• Mamalicious

Tråkigt att du fick minus iida men så länge du inte fått mens så finns det ju hopp!
    Jag börjar bli riktigt skenis här Igår mådde jag så illa att jag höll på att kräkas flera gånger och mensvärkskänslan i magen molar och molar.. Igår kväll var jag helt övertygad om att jag är gravid, men samtidigt vet jag ju att det är tidigt att känna något så det måste ju vara något annat! Magsjuka?

• Mamalicious

Bah jag som tänkte börja testa idag ochså har inte testerna kommit än! Suck. Ajaj är ändå tidigt ute har BMI nångång mellan torsdag och lördag. Såå nyfiken nu ju!

• Mamalicious

Jessika jag använde mig av clerblues digitala nu senast, dom funkade ju iof sig inte på mig, men dom visar bara stegring eller inte stegring. Så man kan inte se nån smyghöjning med dom.

• Mamalicious

Jag vet faktiskt inte varför det inte funkar på mig. Får bara svagt svagt utslag på vanliga stickor oxå. Ska fråga min läkare nästa gång har jag tänkt Men jag har hört att det inte är helt ovanligt om man har PCO-s som jag har.

• Mamalicious

pst jag tror föresten att jag ska testa imorn Är rätt tidigt så jag kan nog förvänta mig ett minus, men jag kan inte hålla mig längre tror jag, dessutom köpte jag ju ett 10 pack

• Mamalicious

Min mens lyser med sin frånvaro, men så gör även plusset

• Mamalicious

Iida samma här, bmi +4 och ingen mens så längt ögat kan nå, och bara minus på testet trist! Nu vill man ju bara komma igång med pergon igen ju! Men som sagt har du testat igen? 9 dagar är ju jätte mycket över!

• Mamalicious
    gosssan skrev 2008-10-13 09:45:05 följande:
    [citat]
    Mamalicious: hur går det för dig? ff ingen mens? Har du kanske PLUSSAT Hoppas!

Nej tyvärr ingen mens och inget pluss här.. bmi -5 idag..
  • Mamalicious

iida har du fått mens än? Eller har du kanske testat igen?
    Min är fortfarande som bortblåst, en vecka försenad nu

• Mamalicious

Hehe precis, vi vill inte haa mens! Men annafisen, precis som vanligt, alltså ca 14 dagar efter äl.

Nope jag har inte testat de senaste dagarna, men vet att jag inte är gravid. Jag hade ju sånna problem vid äl att få utslag på stickan, jag äl:ade väl kanske helt enkelt inte när jag skulle. (enligt läkaren) Fick säkert äl i paris eller strax efter jag kommit hem, och då hade vi inte sex så jag känner mig rätt säker på att vi missade äl
    Jag ska fråga om det här nästa gång jag går till min läkare, bara den där jäkla mensen kunde dyka upp nu! För det är ju fortfarande konstigt att jag inte släppte nått ägg, alternativt att det tog så lång tid tills jag gjorde det.. jag vet ju ändå att det fanns ett ägg där som var 15 mm..

Lyckoprinsessan: Vad kul att du skriver om just den metoden, jag har de senaste dagarna funderat på om jag ska ge mig på den! Och nu har jag nog bestämt mig för att köra på den Jag har inte jätte mycket som ska bort, men en 5-7 kilo sådär skulle inte skada

• Mamalicious

Åh vad skoj lerumstessan då är du ju säkert graaaviiiid! Jag håller alla tummar och tår!
    Här har FORTFARANDE inte mensen kommit jag blir gaaaaaleeeeen!!! bim + 10 000 nu ju. SUCK. Skulle haft äl nu igen ju egentligen

• Mamalicious

Hallå tjejer! Nu har mysteriet kring att min mens aldrig kom lösts! Jag är nämligen graviiid! Vet inte om jag är en otrolig låghormonare, om jag använt kassa test eller om min äl bara blev kraftigt förskjuten mot vad läkaren sa! Hade ju senaste mens den 10/9 (började då med pergo), bmi kring 12/10 och har alltså inte plussat förens nu. Skumt är det, men kul!

Svar på tråden Pergotime behandling