• Totta75

Pergotime behandling

Tihi,du hann ju före mig nu..

• Totta75

Men nu får jag ändra mitt äl datum,fick starkt utslag just..!!
    BIM
    lerumstessan:  Mens 19/8  Pergo 23-27/8   Äl runt 3/9        BIM runt 19/9
    Millan69:          Mens 22/8  Pergo 26-30/8   ÄL runt 5-7/9     BIM runt 19/9
    Totta75:           Mens 28/8  Pergo 30/8-3/9  Äl runt 10-11/9  BIM runt 25-26/9
    iida84:              Mens 3/9   Pergo 7-11/9     Äl runt 19-21/9  BIM runt 3/10

Mens, bättre lycka nästa månad

Gravida

• Totta75

Ja du iida,de blir d allt..på sonens 1-årsdag dessutom!

• Totta75

NU ska jag dyka ner i soffan å se på Idol!
    C U ALL 2MORROW!

Krameling!

• Totta75

Morning!

Jag har heller inte tagit varken blodprov eller varit på vul,inte förra gången jag åt Pergo å inte denna gången heller, för å se om man haft äl så det är tydligen olika från ställe till ställe..

Millan,fått svar på blodprov än? Hoppas det visar stark äl!!!!!!

Liam 10/9/07
  • Totta75
    Millan: Har tyvärr inget svar på din fråga,vet inte vad siffran betyder..tydligen nåt värde det är frågan om men vad det värdet ska vara på vette tusan..
    Hoppas nu innerligt att han ringer opp dig snart! Ska googla lite på blodprov å äl under tiden jag väntar..*spännande*

IIda: Jo,mens har man nog fast man inte har äl,det är slemhinnan som stöts utoch ska förnyas och gör att man blöder dvs har mens..
    ♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Åh vad jobbigt det låter att du har mens så sällan,måste vara svårt att veta när man ska pricka rätt då..Hur ska du göra om det nu mot förmodan skulle visa - på gravtest å ingen mens kommer,när kan du påbörja nästa pergokur då? Men nu håller jag ju såklart tummarna att det inte blir nåt minus för dig!!!!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Hittade detta på en sida om blodprov och äl:... "enligt någon tabell är det normalt att ha 12-69 vid äl." Blev inte kanske nå mycket klokare av det men ditt värde ligger ju däremellan..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Hittade detta i en tråd här på fl:"Allt över 20 är bra, det tyder på att ägglossning har skett förutsatt att blodprovet har tagits ca en vecka efter äl. Vanligtvis ligger det mellan 20-90. Exakt vad värdet är spelar mindre roll eftersom det varierar efter hur länge det har gått sen äl."
    Så Millan ,det låter ju som en äl har ägt rum!!Wiihaa!!!!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Iida,nu får vi hoppas att du plussar omedelbums så du inte måste påbörja gestapuran igen..väntan e ju så olidlig när man vill ha bäbis!!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
Svar på tråden Pergotime behandling