Pergotime behandling
Tihi,du hann ju före mig nu..
Tihi,du hann ju före mig nu..
Men nu får jag ändra mitt äl datum,fick starkt utslag just..!!
BIM
lerumstessan: Mens 19/8 Pergo 23-27/8 Äl runt 3/9 BIM runt 19/9
Millan69: Mens 22/8 Pergo 26-30/8 ÄL runt 5-7/9 BIM runt 19/9
Totta75: Mens 28/8 Pergo 30/8-3/9 Äl runt 10-11/9 BIM runt 25-26/9
iida84: Mens 3/9 Pergo 7-11/9 Äl runt 19-21/9 BIM runt 3/10
Mens, bättre lycka nästa månad
Gravida
Ja du iida,de blir d allt..på sonens 1-årsdag dessutom!
NU ska jag dyka ner i soffan å se på Idol!
C U ALL 2MORROW!
Krameling!
Morning!
Jag har heller inte tagit varken blodprov eller varit på vul,inte förra gången jag åt Pergo å inte denna gången heller, för å se om man haft äl så det är tydligen olika från ställe till ställe..
Millan,fått svar på blodprov än? Hoppas det visar stark äl!!!!!! ![]()
Åh vad jobbigt det låter att du har mens så sällan,måste vara svårt att veta när man ska pricka rätt då..Hur ska du göra om det nu mot förmodan skulle visa - på gravtest å ingen mens kommer,när kan du påbörja nästa pergokur då? Men nu håller jag ju såklart tummarna att det inte blir nåt minus för dig!!!! ![]()
Hittade detta på en sida om blodprov och äl:... "enligt någon tabell är det normalt att ha 12-69 vid äl." Blev inte kanske nå mycket klokare av det men ditt värde ligger ju däremellan..
Hittade detta i en tråd här på fl:"Allt över 20 är bra, det tyder på att ägglossning har skett förutsatt att blodprovet har tagits ca en vecka efter äl. Vanligtvis ligger det mellan 20-90. Exakt vad värdet är spelar mindre roll eftersom det varierar efter hur länge det har gått sen äl."
Så Millan ,det låter ju som en äl har ägt rum!!Wiihaa!!!! ![]()
Iida,nu får vi hoppas att du plussar omedelbums så du inte måste påbörja gestapuran igen..väntan e ju så olidlig när man vill ha bäbis!!