Pergotime behandling
Grattis Millan!
Grattis Millan!
Jag har mest haft känningar i "tjejmagen". Det har ilat och stuckit till om vartannat, ibland pirrar det även lite inuti om man säger så, jättemycket mensvärkskänsla i ländryggen med. Lite ömma bröstvårtor kanske men inte alls svullna bröst som jag brukar ha innan mensen kommer.
Ska testa imorgonbitti då jag ska till min nya klinik imorgon och det är ju lite onödigt om jag redan är på smällen men sån tur kan man ju inte ha, att det ska ta sig på första pergokuren!
Åh, jag önskar jag vore som du som kan vänta!! Jag har redan testat 2 ggr......men jag är extrem testoman och varje gång man läser om någon som plussat på säg....BIM-6 så tror man att man kanske också kan......hehe
Hej!
Ja jag testade imorse 
Var på den nya kliniken idag, jag fick den reaktion jag hoppats på! Den läkaren tyckte också att det var jättekonstigt att inga kontroller förutom ett kort VUL hade gjorts på mig innan de konstaterade PCO.
Det fanns inga tecken på grav idag så nu ska jag vänta och se om mensen kommer igång och så ska både jag och sambon dit för mer kontroller i slutet av augusti. Idag tog de ca 5 rör blod från mig som bla ska fastställa om jag verkligen har PCO eller bara polycystiska äggstockar.
Så nu ligger allt i lite vila till oktober! Hoppas ju givetvis på en spontan ÄL i början av oktober nånstans ändå!
Nej ingen mens och ingen bebis...... Jag var på nya kliniken i tisdags och han gjorde vul och kunde inte se några tecken på graviditet. Jag hoppas mensen kommer idag så man i alla fall kan släppa det helt. Vi avvaktar nu till oktober för fler prover.
BIM
lerumstessan: 1:a kuren pergo = ingen bäbis, ska tillbaka för fler prover på mig + min gubbe i oktober
Totta75: Mens 28/8 Pergo 30/8-3/9 Äl runt 10-11/9 BIM runt 25-26/9
iida84: Mens 3/9 Pergo 7-11/9 Äl runt 17-19/9 BIM runt 3/10
Mens, bättre lycka nästa månad
Millan69
Gravida
Du testar inte på morgonen va? För bäst resultat, testa på eftermiddagen, rekomendationen är mellan 10-20.
Är det någon här som haft en pergofri månad efter att kur 1 inte fungerade? När fick ni ÄL då om ni nu fick det? Några erfarenheter?
Jag hade nog inte heller gjort det.