• Totta75

Pergotime behandling

Tjenixen!
    Millan: Uscha mig så trist med mens.. Nu e det ti köra hårt igen om nån vecka..Fick du ny kur utskriven?
    Tessan: Hoppas ju trots allt att du sku ha en bebbe i magen då inte mensen kommit igång än..*tumhållning*
    Välkommen Mama! (lessen för förkortningen men jag e så extremt lat av mig så jag kortar av allas namn nu för tiden..) Vill du lägga in dig på listan så e det lättare att hålla reda på när det är tumhållning för hela slanten som gäller?
    Iida: Äl testat än?
    Ego: Här e det bim om en vecka knappt,gissar att dagarna fram tills dess kommer att kryyyypa fram..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Låter ju finfint Millan! Nu får du köra så det ryker denna månad!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Busunge: Jag äter enkelkur Pergo 50mg..

Ändrar min bim eftersom jag efter att ha kollat tillbaka i almanackan konstaterat att min luteralfas är 16 dagar å inte 14 som jag trott..

BIM
    lerumstessan: 1:a kuren pergo = ingen bäbis, ska tillbaka för fler prover på mig + min gubbe i oktober
    Totta75: Mens 28/8 Pergo 30/8-3/9 Äl runt 10-11/9 BIM runt 26-27/9
    iida84: Mens 3/9 Pergo 7-11/9 Äl runt 17-19/9 BIM runt 3/10
    Mamalicious: Mens 11/9, Pergo dubbelkur, Äl runt 23-25/9, BIM
    runt 8-10/9

Gosssan: Mens 20/9, Pergo enkel dos, äl runt den 7/10, progesteron vagiatrorer efter ägglossning, BIM 20/10

Mens, bättre lycka nästa månad
    Millan69: Mens:19/9 (1:a kuren avklarad, 2:a pergo 23/9 BIM ??/10)

Gravida

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Ooh va spännande,lycka till Mama!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Iida,har du kännt av din äl eller testade du?

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Hoppas det tar sig nu Iida!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Lycka till Mama,kör så det ryker nu! Här..öööh..testade jag svagt plus ikväll.. E bara så chockad än så jag har inte riktigt hunnit smälta det..Är dessutom så tidigt så trodde inte det skulle visa än,testade minus igår.. Men snälla,inga grattisar i min gästbok än,är så tidigt så allt kan hända..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Tack iida..Känns overkligt å spännande på samma gång...å vill gärna ha sällskap av er andra..
    Nu ska jag logga utför ikväll så jag får ta hand om min lika förvånade sambo..
    Gonatt å kram!

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Tack alla!! Vore mer än glädjande att få sällskap av er alla!!!!

Gosssan,va spännande för dig att få börja nu,å onsdag e ju snart! Se bara till att kolla när du har äl så du inte missar den.. Min äl skedde på en torsdag(hade starkt utslag på stickan på onsdag och torsdag)å vi hade då 6 på onsdag,torsdag och fredag..Jag tog mina piller med morgonmålet i dagarna 5..

♥♥Liam 10/9/07♥♥
  • Totta75

Gosssan,jag hade älstegring 7-8 dagar efter sista tabletten så min äl skedde då på dag 8 efter avslutad kur..
    Millan,ser helt ok ut..kan ju hända din bim e nån dag senare beroende på hur lång luteralfas du har..men huvudsaken e ju att du vet när du har äl så du sen vet när du kan testa..

♥♥Vår älskling Liam 10/9/07♥♥
Svar på tråden Pergotime behandling