• iida84

Pergotime behandling

mam vad kul att du har stegring på testet :)
    hur kommer det sej att ni la ner bebisgörat ett tag?
  • iida84
    afrodite jag har inte känt av mer än en hemsk smärta.. och nu har jag ltie molande känsla i äggstockarna lite då o då..
    men brukar ha de nån vecka före jag har mens..

alla andra jag kanske låter kritiskt, men jag räknar med mens nästa helg, har den inte kommit på fredagen ska ja testa mej på lördag morgon :) så får vi se hur de går :)
  • iida84
    mam hrm, de kan va nåt fel på testen? eller så kanske inet din kropp ger dej någon äl denna månaden?
  • iida84
    -afrodite-
    jag kan säga såhär, jag tänker inte (försöker inte) att tänka att jag kan bli med barn.. försöker verkligen o ha tnakarna på annat håll.. Men inte alltid de lättaste..

-mama men de är inte säkert de ger utslag bara för att man äter pergo, men kontakta din gyn så kanske h*n kan låta dej göra blodprov för o se om du haft äl?
  • iida84

jag har en molande känsla i livmodern! ska ha min mens nu till helgen, frågan är om de är mens eller nåt annat.. =/
    de gör jätteont!
    när tycker ni jag ska testa mej om jag inte får den? ska ja vänta några dar extra?

• iida84
    afrodite trist med mens, men då kan du börja med pergo?
  • iida84

jag kom på en sak idag.. de är bara 1 dag kvar till BIM, funderar på om jag ska gå o köpa gravtest imorn, jag har inga som helst symptomer på att jag skulle få min mens.. vad tycker ni? ska ja köpa imorn ellr vänta?

• iida84
    totta75 jag tror de får bli att jag testar mej imorn :) jag ska köpa test idag o sen testa imorn bitti.. litar mer på om de är på morronen :)
    Hur har de gått för dej? :)
  • iida84
    totta Nu har jag köpt hem tester ;) köpte från rfsu :) dom dök upp idag :) så imorn får ja nog ta o testa lite.. är de bäst med morronurin eller går de bra när som?
  • iida84

Yes, får bli så :) min kille är inte hemma då så antingen får ja skicka mms med svaret, (om de är postitivt) annars vänta ;)

Svar på tråden Pergotime behandling