Inlägg från: Anonym (boobie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (boobie)

Operation bröstförstoring snart!! tips tack!!

Är sååå nervös!! ska göra en bröstförstoring nu i veckan som kommer och är så himla nervös inför själva nedsövningen!! har två små söta barn som mannen kommer passa den första veckan, så den biten borde gå bra. Men hur känns det? gör det asont efteråt?? vaknar alla upp efter en operation mm. Tusen frågor!!! snälla svara så ingående ni bara kan!!
    Kram

• Svar på tråden Operation bröstförstoring snart!! tips tack!!
  • Anonym (boobie)

Åhh tack för att du tog dig tid att svara!!! jaa jag kan tänka mig att det blir lite emotionellt.
    Jag är lite nojjig över att jag inte lyckats få tag i dessa näringsdrycker som dem ordinerade mig att ta dagen innan op. Men det kanske räcker med att jag äter mycket kolhydrater och annat nyttigt innan? Huuur ont gör det?? vaknar man av att man skriker av smärta?? jag kommer ej att sova över utan får åka hem på eftermiddagen. Kan man sova första natten?? kan jag börja jobba efter 1 vecka? om du har tid får du gärna svara....

• Anonym (boobie)

Opereras i morgon!! ska lägga in gelehallon (som det kallas i folkmun) på Sofia.
    Hade små bröst innan barn men nu efter två amningar så är dem nästan obefintliga.
    Så jag kommer ju inte lägga in värsta bomberna, utan lite mer än jag hade tidigare bara!
    Har hört att man ska äta mycket kolhydrater innan??
    Känns nervöst men ok. Vill ju detta sååå mycket att den känslan tar över rädslan.

/Boobie

• Anonym (boobie)

oj... ja det är ju svårt att försöka sig på att föreställa sig smärtan. Vet ju hur ont det gör att föda barn och jag kunde ju inte förstå innan hur djävulskt ont det skulle göra!
    Kommer ju inte få möjligheten att sova där utan skickas hem med smärtstillande.
    Efter hur många dagar kan man "skära sin egen mat", sätta på sig en tröja mm?
    Tack för alla lyckönskningar!!!

• Anonym (boobie)

Hej alla! Nu är jag 350 cc större och kan till och med skriva på datorn!! Var sååå nervös halvtimman innan att jag skakade i hela kroppen. Men läkaren var lugnande och alla jätteproffsiga och snälla, så insomningen gick snabbt och smidigt och jag vaknade ju upp ; ) Men det var lite läskigt precis när jag vaknade upp för jag hade lite svårt att andas. Fick liksom tänka på att andas, annars hade det inte gått... konstig känsla. Men nu två dagar senare har jag bara ont men mår bra. Brösten kommer bli fina, just nu ser dem lite spända ut men det lägger sig väl lite?

Tack för alla svar och lycka till ni andra som bestämt er för en förändring i livet!

Svar på tråden Operation bröstförstoring snart!! tips tack!!