• Anonym

Operation bröstförstoring snart!! tips tack!!

Jag gjorde operation för ca 5 år sedan... å om det gjorde ont???
    Vill inte skrämma dig men de gjorde såååååå jävulskt ont, iaf på mig!! Det var fruktansvärt, jag säger såhär, hade jag vetat att de skulle göra så ont så hade jag faktiskt aldrig gjort operationen. Men som tidigare skrivare så är det ju olika från fall till fall. Blev inte heller ordinerad att ta någon speciell dryck dagen innan... men det kanske är nytt nu?
    Lycka till med operationen!

• Anonym

När jag op brösten så hade jag förväntat mig enorm smärta men det gick hur bra som helst. Hade före op 75aa nu 75 C + lite till. Vaknade och ssk sade till mig att jag hade en sport bh med storleken 75D. Höll på att dö, för jag hade tydligt påpekat före op att jag vill INTE ha stora utan endast fylliga. Men idag, ett år senare så ångrar jag nästan att jag inte tog en storlek större :) Men så är det många som käänner. Det skall se naturligt och snyggt ut inte bimboaktigt och kirurgen gjorde verkligen bröst som smälter in perfekt till min kropp. Man blir blind efter ett tag. Och brösten känns så mycket mindre när svullnaden lagt sig. Lycka till med dina nya fina bröst :)

Svar på tråden Operation bröstförstoring snart!! tips tack!!