Operation bröstförstoring snart!! tips tack!!
Jag gjorde min OP för precis en vecka sen och vill säga att det inte alls behöver vara så hemskt. Visst har jag varit öm och stel och det har gjort ont. Men jag skulle inte jämföra det med att föda barn på långa vägar. Alltså detta kan jämföras mer med en mycket kraftig tränigsvärk plus att man är fruktansvärt stel och öm över bröstkorgen. Det som varit absolut jobbigast är att Sport-BHn sitter så tajt över bröstkorgen så det känns som att man inte riktigt kan andas ordenligt. Annars har jag kunnat göra rätt mycket redan första dagarna. Tvättade tex håret själv dag 3, har skurit min mat sen dag 1, klätt på mig själv sen dag 1, körde bil dag 7 osv.
Nu är det inte meningen att jag ska framstå som en superkvinna utan att jag ska berätta hur det varit för mig, så du kan känna dig lite lugnare.
Jag var nämligen oxå jättenervös och var livrädd för att jag inte skulle vakna upp och aldrig få träffa mina barn mer. Men precis innan fick jag lungnande tabletter och sedan lite narkos intravenöst precis när jag lagt mig på OP-bordet och då var man ju lungn som en filbunke till jag vaknade jag upp i sängen på mitt rum. Dag 3 och 4 var värst och nu känns det som att det blir bättre och bättre.
Se bara till att någon tar hand om barnen minst en vecka så går det super tror jag.
LYCKA TILL