• piffan

VI från Linköping

Godmorgon

Tänkte hoppa in här och göra er sällskap,har just flyttat till Linköping från Motala,har en son som är född dec-04,2 bonusar på 6 år(tvillingflickor) och bebis i magen beräknad att komm den 19e feb så här har vi fullt ös.

• piffan
    thelifesaviour skrev 2008-09-11 07:39:29 följande:
    Det låter verkligen som fullt ös! :)
    Japp,vi har att göra men det är härligt.Men jag har nog aldrig uppskattat tystnaden så mycket som jag gör nu
  • piffan
    Marayah skrev 2008-09-11 08:36:50 följande:
    Välkommen..
    [/citat]
    Familjetrollet skrev 2008-09-11 08:44:07 följande:
    [citat]
    välkommen til våran trevliga tråd
    Tack så mycket
    Usch vilken trist dag,vilket väder,sonen vill ut ocykla så jag hoppas vädret klarna upp lite annars får vi väl dra på oss våra regnkläder och trotsa vädret.
  • piffan

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-11 09:30:45 följande:

Välkommen
    Tack
  • piffan

Godmorgon

Sitter här nu alldeles för tidigt,min son är fantastisk men jag önskar han kunde sova lite längre på mornarna,vi har varit uppe i snart 2 timmar...

Tänkte jag skulle hänga på er o fika lite snart om det är ok...treviigt att träffa lite andra mammor,har ju fått byta tråd nu från Motalatråden till linköping fast jag trakaserar allt de o Motala ibland oxå

• piffan
    Marayah skrev 2008-09-12 07:36:18 följande:
    Gomorron... Här har vi nyss klivit upp. Har en liten man som hostar. Låter inte alls någe bra.. Vi tänker ha fika hos oss på onsdag om du är intresserad!!?? Nu ska ja lägga mej framför tv:n med stora sonen och kika lite med honom innnan de e dags att bege sig mot dagis. Ska se till att lägga in bilden på vagnen nu. Har juh knäppt en bild iaf.
    Tack för inbjudan.jag ska kolla schemat osv...har inte allt i huvudet så här tidigt
  • piffan

Godmorgon.

Är det någon här som har sitt barn på dagis uppe på T1?
    Vi har fått en garantiplats där så lilleman ska börja på måndag,jag och sambon va o kikade igår o det verkade bra men det är ju alltid kul o höra vad nån annan än personalen har o säga

Idag ska jag till Barnmorskan o prata för att börja förbereda mig inför förlossningen,det är visserligen 22 veckor kvar men dom går fortare än vad man tror.

• piffan
    Fru T skrev 2008-09-18 10:11:59 följande:
    åå wow nu fick ja komma in igen.. jo att com hem va nere igår blev ja medveten om, satt i telefon när dom stängde av.. tur att man har bra med serier på datan så man kan passa på å kolla dom när tevin inte funkar...
    Fungerar ditt ComHem nu?
    Jag kan inte kolla på vissa kanaler på min box,dom som jag har valt till extra är svarta.
  • piffan
    Familjetrollet skrev 2008-09-18 10:51:15 följande:
    här funkar com hem sådär nu.har dock störningar på tv.
    Inga kanaler på comhem-boxen fungerar och inte heller kanal 5 eller tv4+ på "vanliga" tvn...surt,skulle ju kika på reprisen av glamour nu innan jag ska iväg.
  • piffan

Tjoho...nu fungerar mina kanaler,så nu kan jag snart gosa ner mig i soffan o kolla på reprosen av glamour

Svar på tråden VI från Linköping