VI från Linköping
Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 12:09:49 följande:
Guardian Angel 07 skrev 2008-09-18 12:09:49 följande:
Pssssst.Nu kommer moderatorn i mig fram...sorry
(slutade som moderator för bara ett par månader sen)Men tänk på vad ni skriver i forumet,att det inte är ok att att använda forumet för att köpa o sälja saker.
Det blir bara trist om inlägg anmäls o det tas bort o det blir diskusioner...sorry..nu kopplar jag bort min gamla moderatorroll o bli "vanlig" medlem igen
jannovich o Firstandhappy.
hehe...ja jag gillar den bilden oxå
...men mina favoriter som jag har i mitt galleri är när han trycker ansiktet mot fönstret och när han provar mina solglasögon...mammas lilla dramaqueen
Godmorgon.
Igår va vi på inskolning på dagis,fy vad besviken jag blev,det va den dåligaste inskolning jag varit med om(dock bara varit med om 1)
Av 4 personal så va 2 borta,dom hade fått in en vikarie som inte kunde kommunicera med barnen(språket).Dom hälsade på min son men sen va allt bara blaha,dom sprang omkring som yra höns,frågade inget om sonen,gav oss ingen information om nånting.Vi ska ge det en ny schans idag men om dom inte ger ett jäkligt bra intryck idag så blir det inga fler dagar.
Hon som skulle ha hans inskolning va borta igår,antingen så skulle dom ha ringt o sagt att vi kunde komma en annan dag för att de va så kort om folk eller så hade dom satt nån annan på honom...usch..jag va vansinnig när jag gick hem igår, å tyvärr för deras del så är jag så pass ärlig så jag tänker tala om idag vad jag är missnöjd med.
På gården så stod dom bara i klungor o pratade medans massor av barn skrek o grät,näsorna rann så snoret kom in munnen,dom såg men gjorde inget...grrrr....usch,ska inte skriva mer,blir bara arg,men jag ska försöka gå dit idag med öppet sinne...hej o hå...håll tummarna för oss..
Är hemma en liten sväng från dagis.
När vi kom dit förut så talade jag om hur jag upplevde gårdagen och dom höll med mig,dom hade haft det jätterörigt och var stressade så nu tar vi nya tag.Lilleman trivs,han är själv där en stund idag,det va inga problem att lämna honom,han tyckte jag skulle gå
Så nu är jag glad igen,man ska inte alltid lita på första intrycket
Hej på er
Har varot på Ul idag å jösses vad jag är glad,allt gick toppen,nu vågar jag gå o börja småhandla lite
Men,jag har problem,gick på stan idag för att försöka få tag på en mammaklänning eller nått annat fin(ska på bröllop snart) men det finns ju ingenstans,bara på HM men inget som jag förll för,har säkert missat nått,vart handlar man mammakläder i denna stad?Lindex o Kappahl har ju slutat med mammakläder
Leos och Vincents mamma:
Jag såg dig på stan idag
när du stod i kön inne på Lindex så kom jag och min sambos syster in o skulle kika lite.(hittade dock inget)
Guardian Angel 07 skrev 2008-09-30 11:26:10 följande:
Hej på er...
Länge sen jag skrev nu,dagarna bara rusar iväg.
Skulle vilja följa med på fika men denna vecka är fullspikad,jobbar till 4 varje dag o sen full rulle hemma,med 3 barn o ett i magen så är de lugna stunderna sällsynta
Men jag är så glad,vi har fått ny dagisplats till sonen,ett föräldrakoperativ som är toppen,sambon hade sina flickor där så i mars byts det dagis o det gör inte ett dugg för fy vad jag är missnöjd med den förskolan vi har nu,ingen ordning alls,tyvärr.