• Beckah82

Har du världens sötaste barn? ALLVARLIGT & ÄRLIGT nu.

Jag har söta barnoch skulle inte vilja ändra en kvadratmillimeter på deras kroppar, men jag har inga problem med att se deras skavanker heller jag vet att Victor har jättestor mun och är fult spinkig. Jag vet att Alvin har stor näsa och krokiga öron

Men för mig är se supersöta ändå.

Dock kan jag absolut se att andra barn är sötare. Då och då springer man på sånna där docksöta barn som man nästan svimmar för de är så fina. Sötare än mina med andra ord.

Är jag knäpp?

Verkar som typ alla andra har världens sötaste barn enligt dem själva...

♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin 070705 ♥ busig.sida.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 09:38

Oj vilken intressant tråd

Tänk att så många på allvar tycker att deras barn är sötast i hela världen. Världen är ju ändå bra stor...

När man tittar på barnen till mammorna i tråden är det jättefestligt.

"världens sötaste barn" är allt från fula till supersöta sockerbitar men mammorna själva ser inte detta

De allra allra flesta barnen i tråden är totalt alldagliga. Visst, söta men absolut inget speciellt. Folk i närheten, släkt och vänner tycker säkert barnet i fråga är supersött på riktigt men för oss andra är det bara en vanlig unge, sorry!

Vissa barn är rent fula...så man undrar hur mammans ögon är skapta

Några enstaka är sockersöta dockor men samtidigt försvinner en bit av det söta när mamman skriver "Herreguuuuuuuuuud JA min dotter/son är det sötaste som världens skådat".

Som sagt...intressant tråd
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du världens sötaste barn? ALLVARLIGT & ÄRLIGT nu.
  • Sniglar och Krut

Jag förstår mig inte på ditt akrattanfall.
    851 mammor kanske inte tror att de har världens sötaste barn, men de själva TYCKER nog det. Det betyder ju inte att dom tror att alla andra också tycker att dom har världens sötaste unge, eller att folk vänder sig om på stan för att ungen är så söt.

Jag har som sagt inga barn, men jag har en hund. Jag TYCKER att hon är världens sötaste, men jag fattar ju självklart att alla andra inte tycker det. Jag förstår även att folk kan tycka att hon är ful eftersom hon inte har ett utseende som tilltalar en majoritet.
    Men för mig finns det verkligen ingen sötare hund, till det hör att jag känner henne. Precis som alla mammor känner sina ungar och får en helhetsbild som för dom är oslagbar.

Beckah82 skrev 2008-08-25 19:40:37 följande:
    Nästan 1200 röster blev det på ett dygn varav 851 stycken på allvar tror att de har världens sötaste barn HAHAHAHAHAHAHAHAHHA va kul
  • Sandra678

Hihi vilken rolig tråd. Trodde typ att de flesta föräldrar tyckte deras barn va absolut finast. Jag tycker min dotter e helt underbart söt! O hon har jätte vackra blå ögen!

• Moonis

Japp, självklart sötaste charmtrollen men har inga problem med att tycka andra barn är jätte söta oxå

• sarabe
    Åsa med 3 skrev 2008-08-25 19:42:33 följande:
    Klart jag tycker mina barn är vackra...faktiskt typ vackrast...men allt som oftast händer det faktiskt att jag ser andra barn som kan vara snäppet sötare. Min lillskrutt får jag ofta kommentarer om på stan "Åh, vilken söt bebis, vilket underbart hår" osv. så jag tror nog han ligger i klassen sötare bebisar iaf Bilder på alla barnen har jag såklart i galleriet.
    Kikade in i galleriet och måste bara säga att din lillskrutt hade verkligen ett underbart hår - så söt och så häftigt hår!!! Jag som tycker våran minsting har mycket hår men det är ingenting jämfört med eran goding!
  • Sniglar och Krut

Jag tycker inte att dina barn ser ut som barn gör mest, jag tycker att dina barn är betydligt sötare än de flesta ungar jag ser på en dag.

hannispannis skrev 2008-08-25 20:02:42 följande:
    Mina barn ser ut som barn gör mäst. Inte de vackraste, men jag vet att sonen jag fina ögon det får jag ofta höra och att dottern är charmit aktiv.
  • MH76

Jag tycker att min dotter är sötast i hela världen, jag förundras dagligen att vi har fått en så söt dotter

(¯`°?.¸ ♥ Tänk att just jag fick den vackraste och underbaraste prinsessan i världen ♥ ¸.?°´¯)
  • Spartacus

tycker min dotter är otroligt vacker och det verkar vara en rådande åsikt...

sen är det klart att man har olika smak för vad som är tjusigt,
    vet att min dotter har lite utstående öron t ex. vilket jag gillar men det finns säkert dom som tycker det är fult...

grejen är den att jag är en skavank-älskare så jag letade länge efter skavanker på henne för att få något att verkligen "fästa" på till slut märkte jag att hennes ena öra var lite krokigt format så det fick bli mitt lilla troll-öra

var livrädd innan eftersom jag är en väldigt kritisk människa och trodde jag kanske inte skulle tycka hon var så himla fin, dock så skulle jag såklart älska varje liten skavank till döds!

• Moonis
    Sniglar och Krut skrev 2008-08-25 20:08:18 följande:
    Jag förstår mig inte på ditt akrattanfall.851 mammor kanske inte tror att de har världens sötaste barn, men de själva TYCKER nog det. Det betyder ju inte att dom tror att alla andra också tycker att dom har världens sötaste unge, eller att folk vänder sig om på stan för att ungen är så söt.Jag har som sagt inga barn, men jag har en hund. Jag TYCKER att hon är världens sötaste, men jag fattar ju självklart att alla andra inte tycker det. Jag förstår även att folk kan tycka att hon är ful eftersom hon inte har ett utseende som tilltalar en majoritet.Men för mig finns det verkligen ingen sötare hund, till det hör att jag känner henne. Precis som alla mammor känner sina ungar och får en helhetsbild som för dom är oslagbar.
    Precis, frågan va ju inte vad man tror andra tycker utan vad man själv tycker
  • seadwarf

ingen som kommenterade hurvida mina barn är söta för allmänheten eller bara för mig ;p.. (bilder i inlägg 481 på sid 48)... inte för att det egentligen spelar någon roll.. och min bild av de skulle aldrig någonsin kunna ändras, de är mina ögonstenar.. de är finast i världen för mig, deras leenden o deras charmiga personlighet gör de söta o får mitt mammahjärta att banka hårt hårt :)... tycker mest att det är intressant... jag har försökt att se på de rent "objektivt", men det är ju omöjligt.. så är de bara sååå fina för Mig, eller tycker andra också det? förutom släkt och vänner..? Sen så hoppas jag ju att de inte kommer dömas efter sina utseenden i livet, utan att de får en god social kompetens och får växa upp som trygga och härliga individer oavsett hur de ser ut.... de skulle kunna få vara hur fula som helst i andras ögon.. bara de får vara lyckliga!

Svar på tråden Har du världens sötaste barn? ALLVARLIGT & ÄRLIGT nu.