Har du världens sötaste barn? ALLVARLIGT & ÄRLIGT nu.
Jag har söta barnoch skulle inte vilja ändra en kvadratmillimeter på deras kroppar, men jag har inga problem med att se deras skavanker heller jag vet att Victor har jättestor mun och är fult spinkig. Jag vet att Alvin har stor näsa och krokiga öron
Men för mig är se supersöta ändå.
Dock kan jag absolut se att andra barn är sötare. Då och då springer man på sånna där docksöta barn som man nästan svimmar för de är så fina. Sötare än mina med andra ord.
Är jag knäpp?
Verkar som typ alla andra har världens sötaste barn enligt dem själva...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-08-25 09:38
Oj vilken intressant tråd

Tänk att så många på allvar tycker att deras barn är sötast i hela världen. Världen är ju ändå bra stor...
När man tittar på barnen till mammorna i tråden är det jättefestligt.
"världens sötaste barn" är allt från fula till supersöta sockerbitar men mammorna själva ser inte detta

De allra allra flesta barnen i tråden är totalt alldagliga. Visst, söta men absolut inget speciellt. Folk i närheten, släkt och vänner tycker säkert barnet i fråga är supersött på riktigt men för oss andra är det bara en vanlig unge, sorry!
Vissa barn är rent fula...så man undrar hur mammans ögon är skapta

Några enstaka är sockersöta dockor men samtidigt försvinner en bit av det söta när mamman skriver "Herreguuuuuuuuuud JA min dotter/son är det sötaste som världens skådat".
Som sagt...intressant tråd