• Jennie83

Vad hade ni för symtom i vecka 4????

Dum fråga (igen....) =)

• Svar på tråden Vad hade ni för symtom i vecka 4????
  • jenalsam

En konstig metallsmak i munnen. Det kände jag men båda pojkarne innan det gick att ta ett gravtest

• Fille Fjonkan

Lite växtvärk, lite illamående och hård mage. Inga väldigt tydliga symtom, men tllräckliga för att jag skulle gå och köpa ett par graviditetstest

• Jennie83

Jag har mer flytningar, (jätte mkt känns olustiligt ibland) Konstig i magen, ena dagen kättte hård o ena dagen löst....(ursäkta) Har som molvärk på vänstersida, det som drar neråt mot ljumskarna, igår hade jag mkt molvärk ut mot höften o gick som runt ryggen.... Förra månaden hade jag ömma bröst (men de blev inge plus) Nu har jag inga ömma bröst....Igår kväll jag blev så åksjuk, o uppblåst i magen liksom (full av luft) Jätte olusteligt!!!!Somnade kl halv tre för jag låg o koncentreade mig att inte kräkas... Har Bim fredag 1/7....

Tack för era svar!!!!

• Fille Fjonkan

Jag håller tummarna. Lycka till!

• Jennie83

Hallåååå!!!!

hur tidigt kan man märka på vårtgårdarna, dom säger ju att dom blir större o mörkare?? Hur tidigt?? Snälla nån =)

• NinaB

I v 4-5: Molvärk i tjejmagen (typ som lätt mensvärk), mycket gulaktiga flytningar, magen kändes hård när man kände utanpå.

I v 5-6: Molvärk i tjejmagen, lite flytningar, huvudvärk, trötthet, feberkänsla, lätt illamående, mycket halsbränna.

• septbebis

Jag var enormt TRÖTT. Hade även skitont i tuttarna. Samt molvärk.

Men tröttheten var värst.

Svar på tråden Vad hade ni för symtom i vecka 4????