Vad hade ni för symtom i vecka 4????
Dum fråga (igen....) =)
Dum fråga (igen....) =)
En konstig metallsmak i munnen. Det kände jag men båda pojkarne innan det gick att ta ett gravtest
Lite växtvärk, lite illamående och hård mage. Inga väldigt tydliga symtom, men tllräckliga för att jag skulle gå och köpa ett par graviditetstest
Jag har mer flytningar, (jätte mkt känns olustiligt ibland) Konstig i magen, ena dagen kättte hård o ena dagen löst....(ursäkta) Har som molvärk på vänstersida, det som drar neråt mot ljumskarna, igår hade jag mkt molvärk ut mot höften o gick som runt ryggen.... Förra månaden hade jag ömma bröst (men de blev inge plus) Nu har jag inga ömma bröst....Igår kväll jag blev så åksjuk, o uppblåst i magen liksom (full av luft) Jätte olusteligt!!!!Somnade kl halv tre för jag låg o koncentreade mig att inte kräkas... Har Bim fredag 1/7....
Tack för era svar!!!!
Jag håller tummarna. Lycka till!
Tack =)
Hallåååå!!!!
hur tidigt kan man märka på vårtgårdarna, dom säger ju att dom blir större o mörkare?? Hur tidigt?? Snälla nån =)
Finnar och platt hår var det som märktes först.
okej =9
I v 4-5: Molvärk i tjejmagen (typ som lätt mensvärk), mycket gulaktiga flytningar, magen kändes hård när man kände utanpå.
I v 5-6: Molvärk i tjejmagen, lite flytningar, huvudvärk, trötthet, feberkänsla, lätt illamående, mycket halsbränna.
Jag var enormt TRÖTT. Hade även skitont i tuttarna. Samt molvärk.
Men tröttheten var värst.