• Jennie83

Vad hade ni för symtom i vecka 4????

Dum fråga (igen....) =)

• Svar på tråden Vad hade ni för symtom i vecka 4????
  • Havanna

v4......ingen mens......annars började inga symtom förren v6 ungafär.... i v4 vet ju de flesta inte om att man är gravid...

• Jennie83

om ja e gravid så e jag i slutet av v 4 o jag har mer flytningar än vad ja brukar ha, vit aktiga
    mådde illa fredagskväll.... Trött o seg.
    Vårtgårdarna är större o mörkare... (förra månaden vi den här tiden så hade jag fruktansvärt ont i brösten) Inte nu lite bara....

Har bim fredag 1/7

• saira27

Hej! Mitt första tecken var att jag ter dagar före bim fick en rosafärfgad flytning. Trodde först att mensen var tidig, men det kom inget mera. Då anade jag att jag kunde vara gravid. Ett annat tidigt tecken som dock kom i v. 5 var att bröten ömmade så att jag inte kunde sova på mage.

Lycka till! Jag tror på ett plus

• destino

jag var yr hela tiden, trodde att jag var bara trött eller hade nån vitaminbrist?
    då råkade jag i en bil olycka så dåligt jag såg, och på akuten så sa dem att jag kan vara gravid, men jag sa att då kan jag bara vara i v 4, och det var jag !

så visst kan man ha symptom tidigt,

jag hade också massa pms symptom, men mensen kom inte på en massa månader!
    lycka till

• Zingo2

Innan min bim hade jag inga symtom alls. På bim+1 fick jag järnsmak i munnen o ont i svanken. Har ej haft ömma bröst öht. Nu är mina symtom mensvärk ibland o hugg ibland. Misstänker att det är lugnet före stormen. Höll typ på att svimma i morse så jag kanske får det lite jobbigare framöver. Är i v.5

Hoppas du plussar!

• Jennie83

Förra månaden hade jag Äl o mitt progesteronvärde låg på 27..... fick aldrig nå utslag på ältesten ändå....

I denna månade hade jag 7.5 (alltså ingen ÄL) Men hade samma symtom *flytningarna m.m* Och FULLT UTSLAG på ÄL, jag fattar ingenting..... Hur går dettta ihop???????

Snälla kan nån svara e så ledsen........=/

• NinaB

Jennie83: testade du med äl-tester varje dag förra cykeln?

• lemoira

Jag hade menssymptom i v. 4, magen svullnade upp och jag kände mig "tung" i underlivet som jag alltid gör i början av mensen. Jag var helt övertygad om att det var mens på G, och jag suckade mest besviket och tänkte "jaja, då är man tillbaka på ruta 1 en gång till - bara att ta nya tag". Men så kom BIM och inget hände ... och så testade jag positivt på BIM +4. Så det var inte så att jag kände på mig att jag var med bebis, utan snarare tvärtom; jag kände på mig att jag inte var med bebis ... och så fel jag hade.

• Jennie83

ninaB: Jag testade med ÄL test två- tre veckor o där runt omkring då jag skulle ha äl men inget utslag alls!!!!. o blodprovet sa att jag hade ÄL då had ejag ett värde på 27... Nu den 19/6 kollad ejag med ÄL stickor o då fick Jag fullt utslag på ältestet!! Samma symtom som förra månan om inte mer, ökad sexlust före äl, älflytningar,Och UTslag på ältestet!!!!!

• Zingo2

Låter så himla mystiskt. Förstår om du är förvirrad o besviken.

Hoppas iaf att det tar sig för dig!

Lycka till!

• Jennie83

jag fick ju veta igår att jag ej haft ÄL ... via blodprov.... och fick ju tslag på ÄLtestet den 19/6...

gjorde nu ett gravtest, Som blev ett plus, först va det lika brett som minus strecket efter tio min blev det smalare?!? Är jag gravid??
    Men enligt blodprovet så har jag inte ens haft ÄL??? Snälla hjälp mig, (vill ej hoppas för mycket har hänt ett ex antal gånger) Har bim -3 (på fredag 1/7)

• septbebis

Fick du ett plus så borde du vara gravid. Testa igen om du är osäker.

• Ia 75

Jag kände precis som lemoria. "tung" i underlivet. hade också en metallsmak i munnen v3 som jag inte haft tidigare.

Svar på tråden Vad hade ni för symtom i vecka 4????