Inlägg från: Anonym (Skrutt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skrutt)

Min sambo dricker typ 1-3 starköl varje dag.

Stå på dig tjejen, jag har själv en man som dricker för mycket när han väl dricker. Han har hamnat i fylle cellen 5 gånger på 6 år samt har han tagit narkotika två gånger och doping på 1 år vad jag vet om....
    Han dricker aldrig vardagar eller med mig, men när han väl dricker så kastar han i sig.
    Jag har lämnat honom för två månader sedan och det har varit bråk och jag har sagt sluta dricka helt, sen i ett år men han säger att han då förlorar alla vänner (vilka jävla vänner är det då som inte kan umgås med honom utan alkohol...suck).
    Men nu har jag börjat jobba två dagar i veckan och han ska ta hand om vårt barn dom två dagarna. Men i tisdags hörde jag att han var full men jag ville vara helt säker, så jag åkte dit och mycket riktigt var han det. Så jag lämnade inte vårt barn till honom på onsdag morgon och nu är det ett helvete med massa hemska ord mm. Men nej min barn kommer jag skydda. Min man har bägge föräldrarna som är periodare så tyvärr har han tagit skada av det men jag kan inte vara där om han inte själv vill och inser hans problem.

Han vill ha en chans till för att bevisa att han kan dricka normalt, men jag har hört det förr.

Så tjejen stå på dig snart kommer din barn förstå vad som händer. Min är endast 9 månader och jag är också helt desperat av att en dag ha honom bara varannan vecka usch.

Svar på tråden Min sambo dricker typ 1-3 starköl varje dag.