• Java

Vänskapstråden för IVF krakar del 4

Gamla tråden som syster Ior startade är stängd.

Dags för del fyra! Välkomna in, nya som gamla krakar!

"Hej alla ni som just nu genomgår en IVF-behandling.
    Tänkte på detta sätt starta en lite chatt-tråd där vi kan prata om allt möjligt, inte bara IVF, men det också naturligtvis. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. En tråd vi inte tappar bort, som man kan leta upp och återgå till även om man varit borta en vecka eller två? Vilka hakar på?"

• Svar på tråden Vänskapstråden för IVF krakar del 4
  • Linkan71

Inte blir jag rädd för dig inte ior Ni är välkommna på Torsdag

Vi har haft besök av Emelies morbror och ingifta moster nu i helgen från göteborg och de åkte just nu till hans pappa i norrköping så vi hade ett litet kramkalas. Nu har de åkt och lugnet har åter återvänt till fam linkan

• Majblomma12

Bra! jag återkommer om tid. Vi startar nog ganska tidigt för att hinna med lite under dagen. Det är ju en bit för oss att ta oss till Öland, trots allt. Dessutom vill gubben hinna stanna i Västervik och jag vill se Oskarshamn, så hur det ska hinnas med är en gåta.

• Betty2

Det var bra med gratis drinkar och Tequila Lajsa. Det lyckades aldrig jag med i Grekland (kanske inte försökte heller - ingen idé eftersom jag har så små bröst!)

• Lajsa

Ja nu kanske du förstår hur jag var den veckan efter alla historier jag drog i går Fia

• Majblomma12
    Jag och polarna brukade köra med "snyt-och-snylt-kvällar" hemma i stan. Vi smörade in oss på några sorgliga exemplar i baren, fick dem att bjuda oss på drinkar och sen drog vi vidare i havet av folk! När drinken var slut raggade vi upp ny, intet ont anande veke och fick ny drink. Så höll vi på och hade, när kvällen var slut, lyckats bli rejält packade utan att lägga ut en sekin!

Vårt försvar var att om de var så dumma att de trodde att den drink skulle få oss i säng fick de skylla sig själva. Vaddå girlpower?
  • Lajsa

ja det är ju bara att blinka lite tillen 50 års gubbe så har man groggarna framför sig
    Nu är man ju inte 20 längre så det går nog inte hem längre

• Linkan71

Min mor och far är nere och hälsar på från Obbola men det gör väl inget eller? Ni kan komma hur tidigt ni vill

Trevlig bröst diskussion,nu vet jag ju hur anatomin ser ut på er

• Lajsa

ja ja Linkan..visste att du skulle komma in i tråden direkt
    då vi började snacka om våra (.)(.)

Svar på tråden Vänskapstråden för IVF krakar del 4