Inlägg från: Nimbus |Visa alla inlägg
  • Nimbus

Glada sidan

Det finns så mycket roligt runt adoption, inte bara väntan och längtan.
    Här är en sida där vi kan berätta om allt kul runt omkring. Det kan handla om allt, små framsteg eller stora.
    Dags att sprida lite glädje i adoptionsvärlden !

• Svar på tråden Glada sidan
  • Nimbus

Vi har röjt ut kontoret, och det ska sakta men säkert göras om till barnkammare!
    Vi börjar med att byta golv, sen blir det nya tapeter, sen möbler och tillsist leksaker och annat smått o gott. Vi beräknar vara klara till våren/sommaren.

• Nimbus

Idag kommer "När storken sviker, fem år senare" på Svt kl. 20.30.  

• Nimbus
    Svar på #21

Hanya,

Vi har inte bestämt riktigt hur rummet ska bli färgmässigt o så än, men troligen kommer vi att ha antikbetsade möbler. Mycket träleksaker. Och självklart bara super-pedagogiska leksaker eftersom jag är förskolepedagog .
    Bilder på en del av mina inköp finns i mitt galleri.

• Nimbus

Håller fullkomligt med, shopping är toppen!

• Nimbus

Åh, vad man längtar till den där räkningen .

Grattis till ännu ett steg i adoptionsprocessen Buffy!

• Nimbus

För varje liten pryl eller plagg jag köper blir jag gladare och stoltare. Men det är viktigt att den är noga utvald, precis som mammatillvictor skrev, man köper just den saken till sitt egna barn. Imorgon (idag) ska jag nog shoppa, får se om det blir något att lägga i låden.

• Nimbus

Ja verkligen sockersöt!
    Man blir alltid glad av glada barn.

• Nimbus

Och jag är också glad eftersom vi hoppat fram en bit i Sydafrika-kön.

• Nimbus
    Svar på #75

Åh va kul! Har ni fått RB än?

• Nimbus

Jag är glad idag för att jag har hittat billiga märkeskläder i en outlet. Det blev några flick-kläder och ett par skor som passar både pojk och flicka.
    Imorgon ska jag lägga in bilder i mitt album.

• Nimbus

Och så är jag glad att läsa i Ac.s tidning att besöket från Sydafrika gått så bra, och att de var så nöjd med hur vi utreds i Sverige, och all organisation.

Svar på tråden Glada sidan