Inlägg från: Namaste72 |Visa alla inlägg
  • Namaste72

Glada sidan

Då börjar jag! Exakt 60 timmar kvar till första mötet med Familjerätten! Iiihhhhh. Nervös

{} Allt har en mening {}
  • Namaste72

Måste fråga, alla som väntar biologiska barn får ju hämta ut sådana där välkomstpaket hos tex Babyproffsen. Tror ni det gäller oss blivande (förhoppningsvis ) a-föräldrar också?

Nimbus: Vad kul att ni börjat med barnrummet Tycker det är svårt att hitta bilder på fina rum att inspireras av. Vilken stil ska ni ha?

Tack för all pepping Har skrivit om levnadsbeskrivningen 5 ggr nu *puh*

{} Allt har en mening {}
  • Namaste72
    Svar på #20
    Vad bra! Då får jag prova längre fram. Vi kommer ju vara lika mycket konsumenter som alla andra
    {} Allt har en mening {}
  • Namaste72

Solkatta: Vad kul! Låter toppen med ledare som har kunskap

{} Allt har en mening {}
  • Namaste72
    Fru hemlig skrev 2008-08-28 21:40:21 följande:
    Käns som enda gången man kan bli glad över en räkning på 10 000
     Precis
    {} Allt har en mening {}
  • Namaste72

Oj, skickade för fort!

Grattis Buffy till snar start!

{} Allt har en mening {}
  • Namaste72
    MalleNalle skrev 2008-08-30 16:07:36 följande:
    Tack för en underbar tråd!!Om 1 timme ska vi ha en kräftskiva med våra närmsta vänner, och fira att vi har fått BB!!!! I går vad det 3 veckor sedan vi fick lille Vince! Oj vad det ska firas!SKÅL!!
    Underbart! Snart har ni lille Vince hos er
    {} Allt har en mening {}
  • Namaste72

Våra läkarintyg är klara till utredningen! Inga problem what so ever!

{} Allt har en mening {}
  • Namaste72

Jag är glad för att vi har kommit halv-vägs i utredningen och att dagens möte gick bättre än tidigare.
    Jag är också glad för att en av mina äldsta vänner skrivit ett fantastiskt vackert referensbrev till oss.

Äntligen kanske den negativa trenden vänder...

{} I´m too young to be so old{}
  • Namaste72
    Poppinella skrev 2008-09-30 20:35:42 följande:
    Svar på #105Det går bara bra... tror jag i alla fall! Det känns bra än så länge. Skönt att ha hembesöket avklarat och imorgon börjar djupintervjuerna. Då ska Conny dit och prata i ett par timmar, jag ska dit i nästa vecka. Sen ska hon träffa min syster och hennes man på fredag och det ska bli spännande att se vad de kommer prata om! Så nu händer det i alla fall en del!
     Gud vad fört det går för er! Vår utredare verkar vilja ha minst 2 veckor mellan varje besök. Räknade efter lite nu och inser att från att vi anmälde oss till utredningen till den bör vara klar har det gått 9 månader! Fast i dagsläget spelar det ju ingen roll...iof.
    {} I´m too young to be so old{}
Svar på tråden Glada sidan