Inlägg från: Miss TN |Visa alla inlägg
  • Miss TN

Glada sidan

Svar på #16
    Namaste72 skrev 2008-08-26 10:21:37 följande:
    Måste fråga, alla som väntar biologiska barn får ju hämta ut sådana där välkomstpaket hos tex Babyproffsen. Tror ni det gäller oss blivande (förhoppningsvis ) a-föräldrar också?
    Jag mejlade både babyproffsen och pampers med frågor över just oss adoptivföräldrar. Svaret jag fick var att det fick varje affär avgöra. Jg har inte provat än men ska försöka hämta ut ett på babayproffsen i Gävle så småningom. Jag vill ju iaf ha blöjhinken. Jag tror det kommer gå bra att ta ut ett paket ja. Alla blir ju så intresserad och glada när de får reda på att man ska adoptera

Underbar tråd
  • Miss TN
    Svar på #30
    Solkattan skrev 2008-08-27 10:42:55 följande:
    Hej Alla!Skrev igår att jag var så glad över att äntligen få börja föräldrautbildningen. Att jag hade skyhöga förväntningar...Och kan Ni tänka er? Det blev ännu bättre än vad jag kunde föreställa mig... :)Gruppledarna var inte bara pålästa och duktiga pedagoger.. de var desutom adoptionsföräldrar till flera barn. Erfarna så det bara stänkte om det.. :) De andra deltagarna var vanliga människor med samma frågor o funderingar som jag o min sambo har...Åh, vad jag ser framemot nästa tisdag.. det ska bli så spännande att gå igenom denna process!//solkatta
    Vi hade också sån tur med våra ledare. VI hade jättekul på våra träffar och vi längtade dit varje gång
  • Miss TN
    Svar på #35
    Luscinia skrev 2008-08-28 15:28:28 följande:
    Nu har vi fått startdatum för vår kurs - måndag 20 oktober drar vi igång!!! Det känns så långt, bara...
    va kul! Nej då, det kommer gå i rasande fart
  • Miss TN

Jag har inhandlat lite ME Too kläder till lill*n idag. Jag älskar verkligen Me Too:s kläder, de är så fina färger och sååååå underbart mjuka tyger.

Man blir glad av att shoppa!!!Glad

• Miss TN
    Svar på #41
    Sockerpiller skrev 2008-08-28 21:28:42 följande:
    Jag smyger mig in här för idag känns det verkligen som om det har rört lite på sig för oss! Idag damp den första fakturan (10.000) ned i brevlådan och jag svischade in och med ett huj var den betald på internetbanken... snart, snart, snart sätter vi igång med pappersamlandet !(Ville bara skriva av mig)Och förresten - Grattis! till alla er andra som är på G på olika sätt !
    Ja, det är konstigt att man kan vara glad trots en jätteräkning. När vi fick vår räkning på 60´000kr som skulle betalas inom 10 dagar, gick vi ner på banken och överförde dem. Kassörskan tyckte så synd om oss medans vi bara stod och flinade och var jätteglad att våra papper skulle ner till Bolivia. Tänk att det ska kosta så mycket, sa hon. Vi tittade på varandra och skrattade, haha men det ska till minst dubbelt så mycket till sen med allt. Hon höll på att trilla av pinn. Sen gick vi ut och firade (den stora räkningen) och det positiva beskedet med papperssamlandet
  • Miss TN
    Svar på #52
    MalleNalle skrev 2008-08-30 16:07:36 följande:
    Tack för en underbar tråd!!Om 1 timme ska vi ha en kräftskiva med våra närmsta vänner, och fira att vi har fått BB!!!! I går vad det 3 veckor sedan vi fick lille Vince! Oj vad det ska firas!SKÅL!!
    Oj, har det redan gått 3 veckor. Jag tycker det var igår ja. Tänk va tiden går fort, snart är ni där nere
Svar på tråden Glada sidan