Inlägg från: Luscinia |Visa alla inlägg
  • Luscinia

Glada sidan

Nu har vi fått startdatum för vår kurs - måndag 20 oktober drar vi igång!!!

Det känns så långt, bara...

• Luscinia

Jag blir så glad av att läsa den här tråden!

Är precis i början av allt och ska börja FIA-utbildningen 20:e oktober och allt känns ju egentligen väldigt långt borta och längre bort blir det med alla långa köer.

Därför är det så underbart att få läsa om alla som kommit fram, ibland hela vägen och ibland en bit på vägen! Det ger hopp!

• Luscinia

I helgen betalade vi fakturan för FIA-utbildningen!

Jag vet att det har sagts förr i andra trådar, men visst är det en lite konstig känsla när man faktiskt blir lycklig av att både få och betala en faktura?!

• Luscinia

Idag är jag jätteglad för mina vänners skull och deras underbara lilla dotter som jag fick träffa för första gången igår! Dom kom hem för en vecka sedan ifrån Thailand och det är en riktg liten solstråle dom har fått!

Sen är jag oerhört stolt över att lillsnuttan stod och slängde slängkyssar och vinkade mot dörren i nästan 5 minuter efter att jag och gubben hade gått... ... och det har hon tydligen inte gjort med någon annan som varit och hälsat på! Hon lät också gubben göra high-five med henne och det är den första mannen förutom pappan och morfar som hon låter röra henne!!! ... vi är godkända kompisar!

Svar på tråden Glada sidan