Inlägg från: Snoopy1974 |Visa alla inlägg
  • Snoopy1974

Glada sidan

Hej på er

En sådan här tråd är underbar

Vi väntar på att AC ska ta den första kontakten med oss efter att vi nu har sänt in alla papper till dom. Hoppas vi passar in på vårt förstahandsval Estland.
    Håll tummarna för oss är nu snälla.

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Snoopy1974

Hej.

Är överlycklig... Vi har officiellt börjat köa

Står i kö för Ryssland, Estland och Kirgisistan... hittills
    Blev så överrumplad när de ringde från AC igår efter bara en månads väntande på samtalet efter att vi lämnat ifrån oss våra papper.
    Var inställd på låååång väntan eftersom alla signaler tydde på det

hihihihi... vi har en plats på de synliga kölistorna.

?:*¨¨*:?. it's not how you birth your baby - it's how you love your child.?:*¨¨*:?.
  • Snoopy1974

Jag vill bara berätta om min stora glädje att få möjligheten att adoptera.
    Jag är överlycklig över detta underbara beslut i våra liv.
    Jag är glad att vi valt land och att vår kötid inte verkar bli sådär himlens lång.
    Nåja... i mina ögon blir den inte så himlens lång då vi väntat efter en liten i 9 år... vad gör då 1 eller 2 år till?

Jag är glad

• Snoopy1974

Dags att puffa upp glada sidan.

Synd om den hamnar för långt bak i tiden.

Har inget att tillägga mer än att vi är ett par dagar närmare vårt barn

• Snoopy1974

... och sen trots det ekonomiska läget har vi idag fått positiva vibbar både från jobb och bank...

Ingen anedning till oro nånstans

• Snoopy1974

Grattis Kluran

Svar på tråden Glada sidan