• Tjocksmock

Din bästa tupperware?

Vilken är din bästa och din sämsta Tupperware-produkt?

Min bästa är mini qvickchefen (till att hacka lök) och min sämsta är en mjölburk där jag knappt får i ett dl-mått.

• Svar på tråden Din bästa tupperware?
  • Emerun

Bästa är tillbringaren med vakumlock, sämsta vispskydd en så onödig grej, tur att den var gratis

• frökenpettersson

Bästa produkten är Tupperwares toastsmart. Den sämsta..? Hm, det blir nog löhackaren - som TS tycker om ;)

• Leah1

Jag gillar oxå lökhackaren.
    Sämsta köpet är knivarna, gillar den lilla och att det är "slida" till den, men den större är för litet blad, jag som har kant på köksbänken blir störd av det.

• trollmammsis

ja den bästa är lökhackaren, som in SAMBO beställde.. hade ett party hemma själv, min sambo höll på dö. i pausen kom han ner o fikade och HAN ble helt impad av denna lökhackare och har den jämt!  

sämst? måste nog vara den margarinbyttan som blev så kladdig, eller ostkupan som blev så fuktig

• nilla 1972

bästa var tillbringare med vacumlock(den har försvunnit)
    salladsbunken den som är fyrkantig med lock och sil servo fix eller nåt sånt namn.
    sämsta va en brödbox med vågig botten man skulle lägga brödet löst där i det funkade aldrig bra för oss.

• Tjatte

Bäst är multikannan, dvs den med vacumlock som kan ligga ner i kylen. Sämst är servofixen som jag aldrig använt till något vettigt. Bakunderlaget och kaveln är också toppen, men resten är onödigt dyrt och går lika bra att ersätta med fyra kopior till priset av en TW-pryl. Jag är gammal säljare så jag fick kanske en TW-överdos?

• SeTa

Jag har massa favoriter!
    Servofixen använder jag nästan vid varje middag. Shakern är guld värd när man vill vispa grädde tyst och diskret på kvällen, eller om man ska steka pannkakor till barnen.
    Knivarna och knivslipen är super! Har haft dom i 8-9 år, diskas i maskin jämt och är fortfarande jättebra.
    Burkarna som du kan fälla ihop till lockstorlek är ett måste i husbilen.
    Lökhackaren är jag inte jättekompis med, däremot..

• Zeraphia

Bäst är den lilla lökhackaren och vällingdoseraren som gör att jag slipper krångla med vällingmåttet ned i flaskan.

• stinamaria

Ojojoj, jag har många favoriter! Men miniquickchef, speedychef, ostkupan, vitlökspressen, avantimuggarna och äggdelaren är väl några absoluta favoriter som används så gott som dagligen. Jag är ju konsulent så jag samlar på mig en del I morgon får jag ytterligare några grejer.

• lillstrumpan81

Jag har köpt den lilla lökhackaren, men tycker inte den funkar så bra. Ge mig gärna lite tips hur man ska göra. Jag vill ha riktigt små bitar. Men man får ju hålla på i evigheter??

Svar på tråden Din bästa tupperware?