Din bästa tupperware?
Vilken är din bästa och din sämsta Tupperware-produkt?
Min bästa är mini qvickchefen (till att hacka lök) och min sämsta är en mjölburk där jag knappt får i ett dl-mått.
Vilken är din bästa och din sämsta Tupperware-produkt?
Min bästa är mini qvickchefen (till att hacka lök) och min sämsta är en mjölburk där jag knappt får i ett dl-mått.
En annan favorit är konservöppnaren! Skulle aldrig byta ut den mot en vanlig igen!
lillstrumpan: Dela löken i klyftor innan du stoppar ner den. Är det en stor lök kanske du bara kan köra halva löken i taget.
Min favorit är potatisskalaren haha jag vet. Den sämsta är brödpenslen, ägget flyter av innan man nått bullarna grrr. Men jag använder sockerkaksformarna som är i silicon
de är super tycker jag
Miniquickchefen tycks vara antingen favorit eller skåpvärmare. Jag tillhör den senare skaran och gav bort min till slut
Favoriter däremot har jag många. Mikrokannan använder jag ofta ofta ofta; silikonformen, kavel och underlägg så fort det ska bakas eller tårtas; salladsslungan är ovärderlig då fler än 20 pers ska ha sallad; konservöppnaren=bäst; min amerikanska avantikanna som rymmer drygt 3,5 liter - underbart att slippa upp och fylla på under måltiden m.fl. m.fl m.fl.
Miniquickchef gillar jag men jag funderar på den större med vev, får lite ont i handleden när jag hackar.
Bäst för övrigt är FridgeSmarten och Crispern! Kan hålla igång morötter och ett salladshuvud i evighet!
Rivjärnet med fingerskyddet!!!!!!!!!!!
La Lola skrev 2008-08-27 17:25:16 följande: