Magkatarr hos hund
Finns det någon hundägare som fått den diagnosen på sin hund? Snälla skriv och berätta isåfall!
Finns det någon hundägare som fått den diagnosen på sin hund? Snälla skriv och berätta isåfall!
Näe, dom vet inte riktigt..¨
En teori var att medicinen hon åt för borrelian varit så stark..
Hon fick den största kuren..
Annars var det väl att hundar kan få det helt enkelt...?
Ah, då förstår jag situationen med benen, det tåls ju at tänka på!!
Har din stackare blivit dålig igen?!!!
Kan du berätta hur det går sen..?
Jag hade en sådarn underbar tur att eftersom vi betalade självrisken när vi var inne för borrelian så har vi ju 120 dagar då vi endast betalar 20%... Jösses, ingreppet igår kostade ju 9000kr...
Håller tummarna för er idag!!
Var bor ni någonstans?!
Har ni en bra veterinär ni trivs med?!
Tack för ditt svar!!
Hon mådde så där dåligt nu precis igen då hon bara vill gå och gömma sig..
Har blött upp torrfodret, dom ser ut som "masmellows" just nu och hon åt kanske 15 st..
Burkmaten nekade hon i morse..
Hon hade inga problem med maten innan borrelian..okej hon var aldrig superhungrig på morgonen, men hon hade inte problem att äta.
Nu kopplar hon i hop mat med smärta tror jag..
Jösses, jag trodde Daisy hade en rejäl kur...hon åt 250 mg Ronaxan om dan i 20 dagar..mådde dåligt av medicinen de första dagarna och fick en pasta för att lugna magen..
Nu låg hon och sov och så bara plötsligt hoppar hon upp i knät på mig och kryper ihop...det är så hemskt...nu vankar hon runt om i lägenheten...
Hoppas tabletterna hjälper henne snart...
Hej!!!!!!!!
Natten har varit lugn, hon har iallafall inte väckt mig!
Vart lite fundersam för när jag var ute kl 19 så kissade hon och när jag gick ut kl 23 gjorde hon inget, och vi gick och gick och gick... Men hon behövde väl helt enkelt inte...
var säker på att hon skulle behöva ut i natt men hon höll sig.
hon verkar pigg och glad, springer runt med ben och bollar, men hon bara putter på maten. Men jag åker iväg på hundkursen och ser hur hon verkar, sen kanske det smakar bättre med mat efter lite träning och frisk luft?!
Det är väl inte alla hundar som kanske tycker om att äta på morgonen så ändå eller?!
Hur har ni haft det?!?!
Hon skötte sig jättebra idag på kursen, fast det var helt nya hundar och nytt ställe!
Nu är hon naturligtvis väldigt trött!
Satte fram lite mat men det smakade inte nu heller..
Jag köpte med mig en halv special hem och erbjöd henne en korvbit (även om jag då inte ska..) men hon nekar den oxå....
Så hon tänker inte så iallafall...att jag har godare mat.
Men hon tog chokladgodisarna på kursen...det är lite lustigt ändå...
Ah..nu måste vi vila!
Tog lång tid hem då vi missade bussen...