Vi som älskar julen!
Hej!
Hoppar in här och hoppas hinna med att läsa allt. Jag sitter som bäst och broderar en julklappskalender till sonen. Har ni förslag på småsaker som passar i paket till den kalendern som en 2½-åring ska få?
Hej!
Hoppar in här och hoppas hinna med att läsa allt. Jag sitter som bäst och broderar en julklappskalender till sonen. Har ni förslag på småsaker som passar i paket till den kalendern som en 2½-åring ska få?
Jag har påbörjat en länklista med julrelaterade länkar, hjälp mig att samla alla bra länkar där som dyker upp här i tråden så blir de lätta att hitta och hänvisa till
Jag beställde också jultidningar igår, det kom två olika säljare och jag kan ju bara inte stå emot, så jag köpte av båda!
Nu finns det lite länkar i min samling: pub49.bravenet.com/freelink/show.php
Jag har i flera år letat efter en liten tomte som åker skridskor. Jag vill ha en utanför pepparkakshuset nämligen! Om någon hittar en skridskoåkande tomte (eller annan julig varelse) får ni gärna hojta till!
Vi funderar på att åka ner till Göteborg en helg och gå på Lisebergs julmarknad, någon som varit där och kan berätta om det är värt att åka dit?
Efterlyser igen!
Jag skulle gärna vilja ha en tomte (eller annan julig varelse) som åker skridskor. Storleken ska passa till ett pepparkakshus. Har någon sett något dylikt så hojta gärna till! Jag gör väl efterlysningen med jämna mellanrum så kanske jag får napp till sist