Vi som älskar julen!
JA! Läste mycket i denna tråd förra året. Lääängtar verkligen till jul och alla förberedelser! Har börjat kolla runt lite på julklappar, men än sålänge inte hittat nått speciellt som passar nån.
JA! Läste mycket i denna tråd förra året. Lääängtar verkligen till jul och alla förberedelser! Har börjat kolla runt lite på julklappar, men än sålänge inte hittat nått speciellt som passar nån.
Det bara måste bli snö ï år!!!!!!
Längtar efter en vinter med massor, massor av snö!! :)
Har läst igen allt som skrivits sen igår och nu längtar man juh inte mindre efter julen...
Här e det oxå stressigt som tusan dagen innan julafton! Men i år ska jag faktiskt försöka att hinna med så mkt som möjligt innan. Brukar tex ha en del julklappar kvar att slå in kvällen före julafton, och ju mera klockan tickar desto mera stressad bli man.
Men i år ska jag försöka att hinne med så mkt som möjligt dagarna innan så jag bara kan njuta av kvällen före den stora dagen!
Förra året slog jag in paket i naturfärgat papper. Röd/vitt smalt bommulsnöre och i mitten av "rosetten" så knöt jag in små julgranskulor (ca 1,5 cm stora) och kanelstänger. Blev jättefint och mkt uppskattat
Har oxå för mig att Ikea var tidiga förra året
Jag har Disney servisen från Fyrklövern. Har haft dom i rätt många år nu men ser fortfarande ut som nya .
Fast jag hand diskar alltid denna servis.
Min sons första jul var han bara 26 dagar gammal.
Jag både bakade och gjorde en massa julgodis det året. Jag var verkligen helt slut när julen kom. Stressade som en tok för att hinna allt. Skulle jag backa och göra om det skulle jag hoppa över all bakning och julgodis görande. Det finns juh som nån sa att köpa.
Jag har kollat på Jotex hemsida flera gånger och funderat över vad jag ska beställa. Skulle kunna beställa nästan allt, men blir lite dyrt
Sitter på jobbet och längtar efter att få hem paketet från jotex .
Har även funderat en del över min julklappslista men inte kommit så värst långt
Terez? Kan man beställa från hemsidan redan nu? Menar om dom inte får in det i butik förräns i okt.
Var köper ni de boxarna med de gamla julkalendrarna?
Försökte söka efter dom men hittade inget
Jag faller oxå för de goda frästelserna. I kväll fikade jag med julmust och pepparkakor, ojoj va gott det var
Men julskinkan väntar jag med