Vi som älskar julen!
Hittade hit oxå
Kan väl lika gärna skriva i två jul-trådar här på fl...så mkt älskar jag faktiskt julen Köpte årets första jul-pynt (en ängel) i onsdags! O julklappar har jag redan börjat med.
Hittade hit oxå
Kan väl lika gärna skriva i två jul-trådar här på fl...så mkt älskar jag faktiskt julen Köpte årets första jul-pynt (en ängel) i onsdags! O julklappar har jag redan börjat med.
Oj va svåra! Det är precis "såna" vi oxå har svår to hitta till...
Men som ngn skrev, köp lite regnskog, gör en donation i deras namn.
Sån silikonform som man har när man gör tårtbottnar/kakor till din farmor kanske?
Mormor/morfar - ngt med svamp? En bok? Ny svampkorg? En lite finare kanske.. Har de hund? Isf finns det en jättebra bok som lär ut kantarellsök med hund: www.adlibris.com/se/product.aspx
Mostern till din man, vad gillar hon o göra? Har hon inga special intressen?
Annars är min standard lösning: en bra bok/ljudbok, en god choklad o en flaska rött. Gillar man o läsa/lyssna så har man ju där en perfekt kväll
Idag har jag shoppat julklappar! Passade på när ja o mors hade ärenden t en större stad några mil bort
Det här fick jag ihop: 5 mobilväskor (t sambons 15-åriga lillsyster mins syskonbarn (8 & 6 år) o deras kusiner (9 & 6 år gamla). De får andra julklappar oxå
En jättesnygg svart skål på fot, typ sån man kan ha godis i ni vet. Ska köpa såna chokladpraliner i glittrigt papper sen o slå in alltihop. Till svärmor (hela hennes vardagsrum e svart o grått det sku passa där så fint) eller t sambons mormor. Vi har inte bestämt oss ännu. Svärmor ska oxå få en ljudbok.
En jättesnygg dagbok & låda i samma design. Vet ännu inte vem som ska få den
Örhängen har jag köpt för länge sen t min systerdotter (8 år). Små silver hjärtan från Hedbergs guld.
Det är allt min förkylda hjärna komme rpå just nu......
Va bra ! Hoppas de gillar boken
Jag tokälskar ju julen så hos oss pyntar jag till första advent, men granen kommer fram först den 23:e på kvällen. När granen är klar slår vi in alla klappar!! Såå mysigt!!
O den 13:e åker allt tillbaka ner i lådor igen....
Men vad menar ni då med advenstpunt? Vad tar ni fram då?
Hittade denna sida när jag googlade, kanske det kan va nått?
www.dinbild.eu/product_info.php&osCsid=34184392313037bbbea192eb3341e149