Vi som älskar julen!
Hej hej.. smyger in här då jag är helt jultokig. Det bästa med julen är allt mys o dekorationer. Julklapparna är bara ett + men mest ämnat för alla småttingar..
Hej hej.. smyger in här då jag är helt jultokig. Det bästa med julen är allt mys o dekorationer. Julklapparna är bara ett + men mest ämnat för alla småttingar..
Här är det en plastgran som gäller, lite synd men eftersom vi firar jul hemma hos min mamma varje år så får vi lite av varje då de har en riktig gran.
I år blir det nog ett riktigt test då vi har skaffat två katter, hoppas de inte klättrar i granen
Jag brukar göra kransar själv. Har precis gjort en höstkrans som jag är rätt nöjd med. Får se vad det blir till jul i år..
Hmm, ställer frågan igen.. Hur ska man inreda sin balkong till julen, har en lång/smal balkong.. Känns lite trist med bara ljusslingor o så. Har juh haft det varje år sen jag flyttade hemifrån.
Kims mamma skrev 2008-10-05 22:01:15 följande:
Väntar på Lilla Grodan skrev 2008-10-06 16:30:57 följande:
Hmm, fick hem såna här roliga rabatter från ellos. Hoppas de har julsaker där.. Hmm, får titta...
Hmm, jag har en massa olika hemma men jag tycker om Tommy körberg. han har en klockren röst för vissa julsånger...