Vi som älskar julen!
Åhh vilken härlig tråd, får man hoppa in här?
Så kul med julen igen
Åhh vilken härlig tråd, får man hoppa in här?
Så kul med julen igen
Jag vill oxå gärna ha tips på juklappar, har en del att köpa och bara lyckats köpa 1 grej hittills....
1 pussel till min son på 1½ år - han är enkel att handla åt men hans kusiner på
11 år (tjej), kille på 7 och tvillingpar på 4 (snart 5) oxå grabbar, sedan en del vuxna som farmor/farfar - mormor/morfar och även en vuxen morbror....
Behöver tips tips och åter tips
Farmor älskar att samla familjen m mat och bak....(fick nyss Leilas bak bok då hon fyllde år) supertant i köket
farfar pysslar m allt...
Mormor och morfar = har det mesta, gillar att plocka svamp/bär - har allt där som behövs...
Morbror, gillar data/filmer osv osv...duktigt kunnig så vågar banne mig inte köpa ngn data pryl
Ohps! En moster till mannen vill oxå ha paket har allt, sålt hus och sitter i lägenhet just nu.....
Förra Julen fick far och morföräldrar från 3D kristall där vi hade lämnat in foto på sonen och dom fixade en fin kristall av det.....
Tar tacksamt emot tips
Lite samma här, advent pyntar m stjärnor, stakar, dukar och köksgardiner, många ljus i olika former...musiken flödar i form av Jöback, glöggen doftar gott
Mera pynt till Lucian och granen kläs den 23...bonade golv och skinkan i ugnen, när det är klart äter vi tomtegröt och tar en skinkmacka....hmmmmmmmmmmm gott
Va det ngn som visste vart man ev kunde köpa små paket till adventskalender för mindre barn? tar gärna imot tips till lite kille på 1½ år....24 små paket
En till som köpt julmagasinet började snabbt kika i den när jag satt sonen i badkaret, satt själv på toa stolen och läste
fick julklapps tips oxå.... till far och morföräldrar som HAR ALLT !!!!!
Såg en annons om Göta kanal resa!!! skall höra om svägerskan m man har lust att vara med att dela till farmor och farfar.... (vi får nog ombesörja resan till själva båten oxå, annars kommer dom aldrig iväg), skall kolla m maken om han tror dom skulle vilja åka bara.....
Sitter här och funderar oxå på julkort....vill ha sonen med på korten, vill att det skall vara SNÖ och även ha lite halm + mina små ponnysar med MEN hur får jag tag på snööööööö nu så jag kan fota detta
vill ha lite gammeldags julkort liksom... hmmmm får fundera lite....
epe: Snyggt!! har du skickat iväg kort så du får dom stykbara? vart? super ideé....tror jag måste härmas lite där....