Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

Vi som älskar julen!

Dessa förbannade paketkalendrar Min dotter är bara 10 månader,alltså runt 14 månader till jul men ska få en hemsydd paketkalender av mormor/morfar till jul... Vad ger man till en 14 månaders liksom? Som straff ska mormor få köpa hälften av paketen

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    Väntar på Lilla Grodan skrev 2008-09-20 00:02:14 följande:
    Boken heter: "Den stora Julboken" Bonnier Publications A/S fast nu när jag tittar efter så har jag den från åren 2003, 2004 och 2005...ingen från senare år...kanske har upphört?!? 
    JAg fick stora julboken förra året iaf.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    carro 81 skrev 2008-09-20 19:58:03 följande:
    et du någonstans man kan beställa den? Vore kul att få den igen. Jag fick också min sista 2005 men vet att det ha kommit ut senare år för dem har jag köpt på tradera.
    www.kunddata.bonnier.se/kontaktuppgifter.html

Den ges ut av bonniersbolag,läser du igenom den så finns telenr till kundtjänst för  "den stora julboken"
  • Wilmis07
    Heleri skrev 2008-09-21 13:53:19 följande:
    Vi funderar på att åka ner till Göteborg en helg och gå på Lisebergs julmarknad, någon som varit där och kan berätta om det är värt att åka dit?
    Det är jättemysigt där,fint med all belysning.
  • Wilmis07

Inte många julklappar kvar att handla för mig nu Men jag brukar alltid spara ett par stycken till december så att man får känna på "julstressen" lite

• Wilmis07

Jag brukar handlat många julklappar tidigt,men inte så här tidigt som i år.

• Wilmis07

Håller på med en julklapp till dotterns farfar som inte tagit ett enda kort på henne under hennes snart hela första år.Har köpt ett fotoalbum med svart sidor,klistrat in foton från tjejens första minut här i livet ,sen bilder från resten av året,nu fattas det bara bilderna på hennes 1 årsdag som är snart Har nog satt in 80 kort som det är nu,skrivit datum och kommentarer på vissa bilder.Det blir verkligen jättefint,hoppas han nu uppskattar det....

• Wilmis07

Fotograferade dotter hos fotografen i onsdags,så nu kan jag bocka av ännu ett par julklappar på min lista

• Wilmis07

Vi har alltid vanlig gran,men skulle tex dottern bli allergisk så får man ju skaffa plastgran. Men det finns ju faktiskt jättefina plastgranar idag i olika sorter tex "vanlig gran,kungsgran,olika storlekar mm Dom kostar ju en bra slant,men det hade det varit värt.Bara man håller sig borta från plastgranarna som säljs för 200kr,dom är inte fina

• Wilmis07

Någon som har något tips på en julskiva som passar barn?

Svar på tråden Vi som älskar julen!