Inlägg från: LoveSharPei |Visa alla inlägg
  • LoveSharPei

Vi som älskar julen!

Åh, vilken kul tråd! Jag längtar såååå till julen!

• LoveSharPei
    Mammajessi skrev 2008-11-12 16:33:15 följande:
    Kameran gjorde bilden grå trist men in real life, är det skit snyggt. älskar takkronan, och lyktorna på bordet Lika så lyktan på väggen.
    Vad mysigt!
  • LoveSharPei
    Mammajessi skrev 2008-11-12 16:44:35 följande:
    Tack
    Längtar tills jag kan börja pynta! Gäller bara och ta sig upp på vinden och leta på allt. Vilket är en heeeeel del!
  • LoveSharPei

Åh vad jag längtar efter julen! Jag längtar mest efter att få baka allt och laga all god mat! Pynta och fixa hemma! Det är det roligaste med hela julen!

• LoveSharPei

Hej!

Någon som har tips på bra julmusik? Spelar ingen roll om det är på svenska eller engelska! Jag vill ha massa bra musik och lyssna på till helgen då jag ska julpynta!

• LoveSharPei

Någon som vet vart man kan köpa sånna där små hjärtan man knyter runt adventljusen som det står 1,2,3 och 4 på?

• LoveSharPei
    Lalune2 skrev 2008-11-25 18:13:21 följande:
    De finns på olika internetbutiker, gå in på julhuset.blogspot.com/Där hittar du massor med olika länkar till internetbutiker som har dessa. Dock har de varit slut ett tag, men kan ju ha kommit in nu. Hojta till om du hittar dem, för jag letar också!
    Jag har letat som en tok hela kvällen men inte hittat några... Jag säger till om jag hittar dom!
Svar på tråden Vi som älskar julen!