Inlägg från: vackrastarflow |Visa alla inlägg
  • vackrastarflow

Vi som älskar julen!

Hej tjejer! Trevlig tråd!

Jag letar efter en sådan här, men i vit. Vet ni var man kan köpa, allra helst i butik.
    www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=215003&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

• vackrastarflow
    lillalillalillamysan skrev 2008-11-16 18:16:54 följande:
    Åhlens har både vita och röda!
    Va bra! Jag ska kolla, försökte se på deras hemsida, men julsidan funkar inte... Vet du om de är elektriska eller "vanliga"?
  • vackrastarflow
    bossemor1 skrev 2008-11-16 18:15:34 följande:
    vackrastarflow skrev 2008-11-16 18:07:37 följande:
    Hej tjejer! Trevlig tråd!Jag letar efter en sådan här, men i vit. Vet ni var man kan köpa, allra helst i butik.www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.a
    spx?categoryid=34350&productId=215003&SellingFlag=
    SearchText&SearchBackLink= Har sett en sådan fin på Hemtex, kolla där!!
    Tack för tipset!!
  • vackrastarflow

Emma w S skrev 2008-11-16 18:40:48 följande:

vackrastarflow skrev 2008-11-16 18:07:37 följande:
    Hej tjejer! Trevlig tråd!Jag letar efter en sådan här, men i vit. Vet ni var man kan köpa, allra helst i butik.www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.a
    spx?categoryid=34350&productId=215003&SellingFlag=
    SearchText&SearchBackLink= Panduro Hobby har en jättefin, men man får måla den själv. Och den är för levande ljus. Jag har köpt en så
    Ja har sett den, men jag är ute efter en elektrisk. Den ska stå i fönstret och jag har en fönsterälskande katt, ingen bra idé att ta eld med in i spelet
  • vackrastarflow

Emma w S skrev 2008-11-16 18:46:57 följande:

Nej, det förstår jag. Då säger inte katten mjau längre utan voff
    hahaha
    hon var framme och luktade på ett ljus på bordet igår, men det var nog lite varmt för hon backade ganska fort men när det gäller höga ljus är saken lite värre. vill att huset ska dofta av julgran och tända ljus, inte grillad katt
  • vackrastarflow
    versan skrev 2008-11-16 18:44:36 följande:
    Japp Åhlens såg jag dom också på SUUUUPER FINA ju.
    vet du om de är elektriska?
  • vackrastarflow
    Winka skrev 2008-11-16 20:03:32 följande:
    Den från åhléns har jag köpt och den är för vanliga ljus. Min katt får räkna med svedd svans om hon går i köksfönstret. 
    attans va synd...
  • vackrastarflow

jag tänker långsamt idag, det finns ju massor av lampaffärer i stan hittade samma som jag hittat innan för 299kr. tänkte bara på inredningsbutiker... yay!

• vackrastarflow
    Odella skrev 2008-11-16 21:25:43 följande:
    Nån som har nåt tips om vart man kan köpa små påsar, typ cellofanpåsar som man kan lägga godis i och ge bort?
    Det undrar jag också, hade tänkt ge bort små påsar saffranste.
Svar på tråden Vi som älskar julen!