Vi som älskar julen!
Har du smakat på glöggen än
Undrar om den är god
Har du smakat på glöggen än
Undrar om den är god
Stämmer inte på oss.... Vi är ju alla olika
Har aldrig kollat på bingolottos uppesittarkväll. Tycket sånt är så tråkigt.
Älskar också och pynta utomhus, tycker det ser så fint ute på kvällarna.
På förstadvent brukar vi gå ut och gå för att kolla på alla grannars pyntade trädgårdar och balkonger. En del har lagomt medans andra älskar att pynta med mycket grejer.
Tycker att det har blivit mer och mer pynt ute här i Örebro. Tror man drar med sig grannarna, alltid någon som vill vara värst eller ha snyggast balkong/trädgård
Vi pyntar med ljusslingor på våran balkong och sedan brukar vi ha en tomte som står på uteplatsen som vi har.
I köket har jag en fransbalkong, så den brukar jag ha ett ljusnät som sitter på räcket.
Åhhh vilket fint pepparkakshus
Såg att din dotter använde köpt kistyr. Räcker det länge eller bör man i så fall köpa flera???
Ja det kommer vi nog också göra. Tror det blir mindre kladd när man har en dotter på två år som vill vara med
Nu har jag ont i min hand. Har nämligen skrivit adresser till alla julkort. Så nu är julkorten klara.
Nu ska man bara köpa frimärke och sen posta dom.
När brukar ni posta era julkort?
Nej har ingen aning. Men kolla på postens hemsida
Åhh inte långt kvar till första advent nu
Jag bara önskar att vi ska få lite snö här så man kan åka lite pulka..
Nu snöar det här i Örebro
Skit också hahahah
God morgon här i Örebro är det just nu -0 och lite is på bilarna Snön som kom igår är borta tyvärr, men dom lovar att det kommer vara under minus i alla fall.
Jag brukar julpynta dagen innan. För sen på söndag morgon så kan man tända allt. Mysigare att tända första adventsljuset på morgonen tycker jag.
Här varken blåser det eller snöar. Men om man kollar smhi så ska det snöa i alla fall. Kanske kommer lite senare
Nu snöar det här med
Mammajessi: Inte dåligt med snö ni har fått
Vart någonstans bor ni???
I morgon ska jag till toys r us och köpa alla julklappar
Gillar att vara ute i tid...
Jo enligt min släkt och vänner är tidig...vet ej när dom handlar julklappar?