Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vi som älskar julen!

vermilion skrev 2008-10-05 12:07:21 följande:
    Vet inte om ni har pratat om det redan men, jag jagar julkalendrar. Tänkte ha en sån, där sonen får ett litet paket varje dag fram till jul. Vet inte vad jag ska hitta en sån bara, helst vill jag inte göra mer själv än att fylla paketen. Nåt tips?
    Tradera är jättebra tycker jag. Köpte själv en där för några år sedan, färdigbroderad och superfin. Mitt tålamod för att sy själv finns inte riktigt...
    Det här fanns just nu: www.tradera.com/Fardig_julkalender-auktion-73920760
    www.tradera.com/_NY_JULKALENDER_NY-auktion-73416511
    www.tradera.com/Helt_ny_2008_Julkalender-auktion-73309834
  • Camilla R
    bripoint skrev 2008-10-21 22:58:29 följande:
    Har nu fått hjälp här på FL med julkort och vet att jag kommer få ännu ett att välja på sen.Blir inte lätt!Vilket tycker ni jag ska ta av de här två?www.familjeliv.se/hem/snusfia/gallery/phpgwr9...
    www.familjeliv.se/hem/inze/gallery/phpnlp3yv....NU KÄNNS DET ATT DET BÖRJAR NÄRMA SIG ELLER HUR?
    Jag tycker bild nummer 2 var allra härligast!

Blir så sugen på advent & jul efter att ha tittat in i den här tråden, det närmar sig
  • Camilla R
    Shoegirl skrev 2008-10-31 16:59:35 följande:
    Nej nej nej. Västerviks senap *gurglar* Så god!Jhonnys är en blek kopia i jämförelse.Det regnar fortfarande i Sthm... *går och lägger mig - eller gör pannkakor iaf*
    Håller helt klart med, Västerviks senap är SÅ GOD!!
  • Camilla R
    MiaLau skrev 2008-11-04 09:26:47 följande:
    hum.... om vi säger såhär då.. är det nån i STOCKHOLM som sett lussebullar.. för jag har varken sett på coop i västberga, coop i botkyrka, citygross i kungens kurva.. =)
    Ja, brödförsäljaren på Slussen säljer lussebullar i 3-pack.
  • Camilla R

Vi brukar gå samman på avdelningen och ge en gemensam present. Det kan ha varit bøcker, champagne, delikatesskorg, julgrupp osv.

• Camilla R
    Mammajessi skrev 2008-11-24 13:44:32 följande:
    japp sa ju att det är kaos i roslagen....
    MEN 2-3 METER snö???
  • Camilla R
    Pigelinen skrev 2008-11-24 16:33:52 följande:
    Ni fattar säkert att det är blixten från kameran som gör att det blänker lite på bilderna
    De där tomtarna är supersöta!
    Jag köpte en liten ask med en av dessa tomtar på, där jag skall förvara mina julband osv. Jag kunde helt enkelt inte låta bli. Nu känner jag att jag nog behöver en till i annan storlek (annan tomte)
Svar på tråden Vi som älskar julen!