Inlägg från: Mirakel händer |Visa alla inlägg
  • Mirakel händer

Vi som älskar julen!

epe skrev 2008-10-22 20:24:57 följande:
    Kims mamma! Vad tråkigt att höra om din pappa. Jag skickar en kram.
    Tack...alla kramar är välkomna.
    Fismamman skrev 2008-10-22 20:59:11 följande:
    Tråkigt att höra om sjukdomar i familjen. Hoppas att en operation kan få bort cancern.
    Hoppas på det också. Det återstår att se om han klarar av en operation. Han har dåligt hjärta, KOL, ASTMA och diabetes också. Så det är mycket som spelar roll.
  • Mirakel händer
    Winka skrev 2008-10-22 22:40:57 följande:
    Kram till dig Kims mamma! Ni vet väl att det finns färdig kakmix till mjuk pepparkaka... så känns det nästan som hembakat fast lite mindre krångel.
    TACK TACK!

Vi har köpt den... men problemet blir då att sonen inte kan äta den pga att sin mjölkproteinallergi.
  • Mirakel händer
    Helgona skrev 2008-10-24 10:55:41 följande:
    haha japp!Min dotter kom nu o sa att hon villeha en halloweenfest...men jag har absolut ingen lust har ju huvudet fullt med jul!
    Sonen vill det också... men får se... vi ska ev ta och åka till Ullared nästa helg.
  • Mirakel händer
    h81 skrev 2008-10-24 11:08:41 följande:
    bläddrade lite i pandurokatalogen o jösses vad saker man ville ha.... hmm.. ska nog beställa lite o sitta o mysa med lite glögg o julpyssel snart.. kanske skulle man göra julkorten redan nu???
    Jag har redan börjat göra lite julkort. Tar lite i taget. Eftersom jag jobbar jämt känns det som.
  • Mirakel händer
    Helgona skrev 2008-10-24 11:14:17 följande:
    Jag har också börjat...o som vanligt kan jag aldrig bestämma mig för om kort på barnen eller handgjorda är roligast ....
    Jag gör egna med kort på sonen... trots att sonen är 13 år så vill släkten på min mans sida har kort på sitt bonus barnbarn/bonus syskonbarn.Flört Å i år tar det lite längre tid eftersom sonen vill hjälpa till.Glad
  • Mirakel händer
    Mammajessi skrev 2008-10-25 08:36:10 följande:
    Sitter och äter julskinka (helgskinka) och lyssnar på min nya jul skiva.... fanken va svårt att INTE hämta upp jul lådan Men vill i alla fall vänta till halloween är över sen jäklar
    Å så gott... vill också ha!
Svar på tråden Vi som älskar julen!