Inlägg från: dio |Visa alla inlägg
  • dio

Vi som älskar julen!

Julmagasinet är inhandlat här med

• dio
    Smulanpus skrev 2008-10-13 13:25:29 följande:
    Nu börjar faktiskt alla julklappar bli färdiga!!!!! Mycket med hjälp av era bra tips här i denna fantastiska tråd! Så tack så jätte mycket
    Shit! Jag satt just här och var så nöjd att jag har köpt 4 av 24.
  • dio
    Snakeheart skrev 2008-10-13 16:27:23 följande:
    Känner mig hyfsat rådissad här o återvänder till den andra tråden igen.. Har dock länkat till den här i ts där.. ha det gott!
    Nej, känn dig inte dissad! Vi är så trevliga så (och julgalna ) Välkommen
  • dio
    Snakeheart skrev 2008-10-13 16:45:45 följande:
    Ah... oki!! Spanks Är bara jag med mitt konstiga pendlande känsloliv just nu.. förstår inte varför, men kanske har det med ihopflyttning/höst som nyss börjat att göra.. men jag älskar ju de två sakerna!! Mmm... massa jultokig här mé juh!! Vi längtar som tusan här hemma o planerar för fullt inför årets nya sorts firande då vi inte längre är två ensamstående med barn utan faktiskt en ny sorts familj
    härligt att ni har blivit sambos.

Själv har jag just tvingat min sambo att skriva en julklappslista över vad vid ska köpa till alla. något han muttrade om att det var aaaaaaaalldeles för tidigt
  • dio

Hrm, jag har nog ätit så mycket pepparkaksdeg så att det har tagit sig ut i blodomloppet. Min tremänning poängterade idag att jag luktade pepparkaka!

• dio

så...är det någon som vet var jag kan hitta en höghatt/stormhatt/cylinderhatt till ett bra pris? Ny som begagnad? (kollat blocket och tradera redan.

• dio
    Thegran skrev 2008-10-13 17:58:10 följande:
    Svar på #1195typ "trollkarlhatt"? har sett sådana på buttrick nån gång för länge sen.kanske finns det fortfarande?
    Finhatt som man har till frack. Inte en skämtpryl utan en riktig gedigen en men tack för tipset.
  • dio
    DenDär skrev 2008-10-13 19:32:35 följande:
    Svar på #1201Jag har en
    Till salu?
  • dio
    DenDär skrev 2008-10-13 21:17:22 följande:
    Svar på #1215nja, jag har inte funderat så mycket på det. Har ärvt den för snart 20 år sedan. Den liger i en jättefin ask i Halmstad (8 mil från mig) kan inte se hurdant skick den är i nu. Den har varit jättefin. Vad hade du velat ge för den? Inboxa mig
    Vilken storlek är den?
Svar på tråden Vi som älskar julen!